ניקוי משטחי בטון בלחץ מים גבוה-ניקיון ברמה של חידוש

אנו בפרוג'ט מנקים בלחץ מים גבוה עם המכונה הטובה והמתקדמת ביותר בעולם ובשיטת ניקוי אקולוגית ללא חומרים בכלל!

077-8048-424

ניקוי משטחי בטון זאת עבודה לחברה מקצועית, בפרוג'ט מציעים ניקוי בטון על ידי שימוש במכשירי לחץ מים גבוה או מכונות ניקיון רכובות. צרו קשר לקבלת יעוץ והצעת מחיר משתלמת 07780484242 .

באיזה דרכים ניתן לנקות משטחי בטון?

ניקוי באמצעות פוליש – את שיטת ניקוי זאת רצוי שיעשו מומחים בתחום בגלל ששימוש במינון לא נכון ובתהליך לא נכון עלול ליצור נזק למשטח , אופן העבודה הוא מריחת החומר על המשטח וקרצוף החומר היטב בכל חלקי המשטח עם מכונת פוליש מקצועית, אחרי המתנה של מספר דקות יש לשטוף את המשטח היטב עם מים  רבים ונקיים .

ניקוי בטון באמצעות לחץ מים גבוה –

ניקוי יסודי באמצעות מכשירי לחץ מים עוצמתיים הנעים הין 350-1000 בר, רצוי שעבודה מסוג זה תעשה עם מכשירים בהם ניתן לווסת את הטמפרטורה ולעבוד עם מים חמים , בגלל העוצמה הגבוה של המים בשילוב החום ניתן להסיר ביסודיות כתמים קשים ולהוריד שכבות רבות של לכלוך ושומן שהצטברו על פני המשטח .

ניקוי משטחי בטון בשיטה זו עם מכונה עוצמתית יכול ליתר את הצורך בחומרי ניקיון ומסוגל להוריד כל כתם קשה ביעילות.

ניקוי עם חומרי ניקיון – שיטה ניקיון זאת  נחשבת להכי אגרסיבית ומתאימה רק במקרים שניקוי באמצעות לחץ המים לא עזר, בסוג ניקוי זה נשתמש במסירי שומן וחומצות

בשיטה זאת יש צורך לקנות חומרי ניקוי יעודים ולמרוח על המשטח , אחרי המתנה של מספר דקות יש לשטוף את המשטח ביסודיות עד להסרת כל החומר המסוכן וכל הלכלוכים .

ניקוי משטחי בטון בלחץ מים

משטחי בטון נמצאים כמעט בכל מקום, בחצרות , בחניות, במוסכים, במתחמים ועוד. הסיבה שבוחרים במשטחי הבטון במקומות רבים כל כך היא שהוא נחשב למשטח קל לתחזוקה ועמיד לאורך זמן  עם זאת בגלל מיקומו במקומות חיצוניים וחשופים המשטחים הללו צוברים לכלוך רב וקשה שיש להסירו באמצעיים עוצמתיים- לכן ניקוי בלחץ מים למשטחי בטון הוא היעיל והטוב ביותר נכון להיום בתחום,

באמצעות ניקוי בלחץ מים גבוה ניתן להסיר ביעילות וביסודיות כל לכלוך וכתם קשה , כך למשל ניתן להסיר שכבות רבות של לכלוך מין המשטח ואף להוריד כתמי שמן ולכלוכים אשר דבוקים בחוזקה.

איך שומרים על משטח הבטון לאורך זמן?

כדי לשמור על משטח הבטון נקי ואסתטי לאורך זמן ראשית רצוי שבעת יציקתו מיד אחרי היבוש ימרח סילר איכותי ( שכבת הגנה) , הסילר מונע חדירה של לכלוך ומים למשטח הבטון והיעילות שלו כפולה- גם הגנה מפני כתמי שמן שמחלחלים פנימה וגם הגנה מפני רטיבות.

מלבד זאת כמובן שבשותף יש לבצע ניקוי למשטח הבטון באופן תדיר ניקוי רגיל ובסיסי ואחת לתקופה לבצע ניקוי יסודי ומעמיק בלחץ מים גבוה וכך לחדש את המראה של המשטח ולהסיר את כל שכבות הלכלוך הקשות שניקוי רגיל אינו מסוגל להסירם .

ניקוי רצפת בטון במכונה רכובה

כאשר מדובר בשטחים גדולים המחופים רצפת בטון  כמו למשל במפעלים, מרכזים לוגיסטיים וניקוי חניונים ההמלצה היא לנקות את המשטח על ידי שימוש במכונת ניקיון רכובה. היתרון הגדול של המכונה הרכובה הוא ההספק שלה, המכונה מבצעת פעולה משולשת של שטיפה, קרצוף ושאיבה במקביל ובכך חוסכת זמן יקר. ההבדל בין השיטות נעוץ בעוצמת הלכלוך, כאשר מדובר בשטח גדול שרוב הלכלוך עליו הוא אבק נמליץ לבחור במכונה הרכובה לניקוי משטח הבטון, לעומת זאת כאשר מדובר בשטח בינוני/קטן ועליו כתמים קשים במיוחד אשר דבוקים למשטח נמליץ על ניקוי משטח בטון בלחץ מים גבוה. 

במקרים מסויימים יש לבצע עבודה עם מכשור משולב כדי להגיע לפתרון אידיאלי אשר נותן מענה לכל הפרמטרים.  

 

ניקוי רצפת בטון מחיר

ניקוי רצפת בטון על ידי בעלי מקצוע אשר עובדם עם מכונות ניקוי בלחץ מים גבוה משתנה בין משטח למשטח ונקבע על פי מספר פרמטרים – בניהם גודל המשטח, סוג הלכלוך שעל המשטח, מקום העבודה בארץ, בהערכה גסה ניתן לנגיד שהמחיר לניקוי משטח הבטון נע סביב 15-30 ₪ למטר ומשתנה בן פרויקט לפרויקט, כמובן שככל שהמשטח קטן יותר המחיר פר מטר זול יותר.

איך בוחרים ספק לניקוי משטחי בטון?

ישנם ספקים רבים בתחום אך כל אחד עובד עם ציוד וטכניקות שונות לכן חשוב לדעת מה בדיוק אנו מחפשים כשאנו באים לבחור ספק, הדבר החשוב ביותר הוא הציוד שאיתו הספק עובד, לעבודת ניקיון מסוג זה רצוי שהספק שמבצע את העבודה יעבוד עם מכשיר לחץ מים גבוה של לפחות 500 בר וטמפרטורת מים המגיעה ל100 מעלות – נתונים אלו חשובים מפני שמקום משטחי הבטון חושף אותם ללכלוכי פיח ושמן רבים שבכדי להסירם יש לעבוד עם לחץ מים גבוה מאוד בשילוב עם חום או לחילופין עם מכשירים פחות עוצמתיים אך בתוספת מסירי שומנים .

בנוסף רצוי לבדוק את הוותק והניסיון של הספק ולראות תיק עבודות שלו .

כמו כן רצוי לבחור ספק שעובד בשיטה אקולוגית כדי להימנע מנזקים סבבתים.

למה לבחור בפרוג'ט לניקוי משטחי בטון ?

  • פרוג'ט עומדת בחזית הטכנולוגית מבחינת מכשור וציוד מתקדם הנחשב לטוב בעולם
  • אנו עובדים עם צוותים מיומנים בעלי הכשרות מתאימות ועשינו פרויקטים רבים בתחום
  • עובדים בשיטה אקולוגית וידידותית לסביבה ולמשטח
  • מתמחים בניקוי רצפת בטון ובניקוי משטחי בטון ועובדים  עם מגוון טכניקות המותאמות לסוג העבודה 
  • 100% לקוחות מרוצים ותוצאות מעולות
ניקוי משטחי בטון לפני
ניקוי משטחי בטון לפני
ניקוי משטחי בטון אחרי
ניקוי משטחי בטון אחרי

למה לבחור בפרוג'ט לניקוי בלחץ מים?

פרוג'ט עומדת בחזית הטכנולוגית ומחזיקה במכשור הטוב בעולם בלעדית בחברתנו , ברשותנו מכשירים בלחצים שונים של בין 350 ל1000 בר, בנוסף המכשירים שלנו עובדים גם על מים חמים וגם על מים קרים ועם ציוד משלים המאפשר פתרון אידאלי לכל לכלוך קשה.

בנוסף אנו מציעים לקוחתנו שירותים נוספים בתחום הניקיון כדי לתת מענה כולל לצרכי הלקוח ולהיות בית לפתרונות ניקוי מתקדמים, בין השירותים הנוספים שאנו מציעים : ניקוי חניונים , ניקוי חול , ניקוי בקרח יבש ועוד.

אנו דוגלים בשיטת עבודה אקולוגית וביצענו פרויקטים רבים ומוצלחים בתחום הניקוי בלחץ מים ואנו עובדים בשיתוף פעולה עם עיריות , רשתות , מוסדות ולקוחות פרטיים ברחבי הארץ.

העובדים שלנו מנוסים ומקצועיים ועוברים הכשרות בהתאם לצורך , אנו מבוטחים  בכל הביטוחים הרלוונטיים לביצוע העבודות והכי חשוב אצלינו יש 100% לקוחות מרוצים.

יתרונות ניקוי בלחץ מים גבוה:

לקוחות מרוצים
0 +

שירותים נוספים

ניקוי גרנוליט

גרנוליט הינו אחד מציפויים האהובים בישראל לריצוף של מדרכות , שבילים , חצרות וגנות בגלל היותו חיפוי מרשים המשתלב בכל מקום , אם זאת כדי לשמור על המראה הקלאסי ומרשים של הגרנוליט יש לבצע ניקוי מקצועי אחת לתקופה ובכך לשמר את הטקסטורה הנקייה והאלגנטית של המשטח.

ניקוי אבן משתלבת

כמעט בכל שביל ומדרכה בישראל תמצאו אבנים משתלבות, מה שהופך אותן לצורת הריצוף הפופולארית ביותר בשטחים חיצוניים, שילוב אבן משתלבת במדרכות ושבילים מביא איתו גם לכלוך רב ועמוק שיש קושי בהסרתו. נכון להיום שיטת הניקוי היעילה ביותר לאבן משתלבת היא ניקוי בלחץ מים גבוה מאוד תוך שימוש במים רותחים, חברת פרוג'ט מציעה שירות זה ברמת הניקוי הגבוה ביותר שקיימת בשוק ע"י שימוש במכונות הטובות בעולם.

ניקוי חזיתות

חזית הבניין היא אחד הדברים החשובים ביותר בכל בניין. החזית היא הפנים של הבניין וכאשר היא נראית מלוכלכת, שחורה או אפילו יש בה קילופי טיח או צבע היא משדרת תחושה לא נעימה וטובה וגורמת לבניין להיראות מוזנח ולא מזמין. באמצעות ניקוי חזיתות מבנים אפשר לנקות את המבנה במקצועיות ולהעניק לו מראה נקי ורענן. באמצעות ניקוי חזיתות בלחץ מים גבוה ניתן ליהנות מבניין נקי וחדיש שגורם לאווירה חיובית.

ניקוי אבן ירושלמית

חיפוי אבן ירושלמית פופולארי באזור ירושלים אבל לא רק , המון בעלי בתים ומבנים בוחרים לחפות את הקירות החיצוניים באבן ירושלמית מה שמקנה מראה אותנטי וייחודי לארץ ישראל , כמו כל חיפוי חיצוני גם האבן הירושלמית מתלכלכת במרוצת השנים ואי תחזוקה וניקיון הולם מקנה לה מראה מוזנח ולא אסטטי.

הסרת גרפיטי

מפגעי גרפיטי סביבתי בשטחיים פרטים וציבוריים הינם בעיה של רבים שאותה לא מצליחים למנוע , המזל הוא שחברת פרוג'ט מסוגלת לנקות ולהסיר את הגרפיטי מכל סוגי המשטחים והקירות לרבות אבן ירושלמית , שיש , אבן משתלבת , שליכט ועוד.

ניקוי חניונים

חברת פרוג׳ט מציעה לכם שירות ניקוי חניונים ברמה הגבוהה ביותר תוך שימוש במכשור המתקדם בעולם וע״י אנשי צוות מקצועיים ואדיבים! ‏בכל בניין משרדים, בניין מגורים ומרכז מסחרי נמצא חניון תת קרקעי או חניון חיצוני . מעצם היותם מתחמי חניה של רכבים רבים אשר עוברים ושבים בו מתמלא החניון בפיח, כתמי שמן וליכלוכים רבים נוספים אשר הורדתם היא עבודה למקצוענים בלבד.

גלריית עבודות

נגישות