ניקוי חניונים (שטיפת חניונים 100% נקיון)

אנו בפרוג'ט מנקים חניונים בפריסה ארצית ובכל גודל עם הציוד הטוב והמתקדם ביותר בעולם, מציעים פתרונות ניקיון לכל סוגי החניונים ובמחירים משתלמים

077-8048-424

ניקיון חניונים על ידי חברה מקצועית בפריסה ארצית עם צוות מיומן ומחירים אטרקטיביים, עובדים עם הציוד המתקדם בעולם לתוצאות מושלמות ללא פשרות.

 

ניקוי חניונים מקצועי עם פרוג'ט מבחר השירותים שאנו מציעים:

 

ניקוי חניונים לפני מסירה/אחרי שיפוץ.
ניקוי חניונים תחזוקה שוטפת.
ניקוי צנרת עליונה בחניון
ניקוי משטחים תעשייתים.
שאיבת הצפות מחניון.

ניקוי חניונים- הגיע הזמן לנקות ולחדש את החניון, אז איך בוחרים חברה מקצועית?

ניקוי חניונים חייב להיעשות על ידי חברה מקצועית שיודעת לתת פתרון מלא לניקוי החניון החל מניקוי הרצפה, ניקוי הקירות והצנרת,  ניקוי הניקוזים ורמפות הירידה ועוד. 

חברה מקצועית תציע ללקוחותיה פתרון לכל סוגי החניונים בין אם מדובר בחניון פתוח או חניון מקורה, חניון בחיפוי בטון/אפוקסי/ אקרשטיין ועוד . 

חשוב לבחור בחברה בעלת מכשור מתקדם וצוות מיומן, חשוב לא פחות לוודא שחברת הניקיון עובדת עם חומרי ניקיון איכותיים ועומדת בלוחות זמנים.

 

‏מה הם סוגי החניונים הקיימים ואיך ניתן לנקות אותם?

החניון הנפוץ ביותר הוא חניון שאשר רצפתו ‏מחופה רצפת בטון על סוגיו השונים כגון רצפת בטון מוחלק, רצפת בטון מוטבע, רצפת בטון בומנייט או יציקת בטון קלאסית. הבטון הוא חומר קל לניקוי מכיוון שלרוב הוא מצופה אפוקסי או סילר אשר מונע חדירת ליכלוך קשה אל תוך המשטח, עם זאת תנועת הרכבים הרבה מביאה איתה כמות מכובדת של פיח בתוספת טפטופי שמן אשר מקבעים את הלכלוך ויוצרים מעין שיכבה עבה ולא אסתטית לעין. הדרך הטובה ביותר לנקות חניון עם רצפת בטון ‏היא באמצעות מכונת ניקוי חניונים, זוהי בעצם מכונה רכובה אשר עושה פעולה משולשת הכוללת שטיפה שאיבה וטיטוא. כדי לנקות את הבטון באופן מושלם יש ‏לעבור ביסודיות ‏‏על כל אזורי החניון מבלי לגרוע את הכבישים, המעברים והחניות עצמן, לסיום יש לעבור עם מכשיר לחץ מים גבוה לניקוי התקרות, העמודים ולתוצאה מושלמת גם את הספינקלרים.

‏הסוג השני של החניונים הנפוץ מעט פחות הוא חניונים בעליי חיפוי של אבן משתלבת. אבנים משתלבות בחניון צוברות לכלוך רב וכתמים קשים, כדי לשמור על מראה נקי ואסתטי בחניון עם אבנים משתלבות יש לדאוג לתחזוקה שוטפת של ניקוי החניון אחת לרבעון עד חצי שנה. ‏חניון עם אבנים משתלבות מצריך שיטת ניקוי יסודית יותר מאשר חניון המחופה בטון, לרוב ניקוי חניון המחופה אבנים משתלבות על ידי מכונת ניקוי רכובה ‏לא יסתפק תוצאות טובות מספיק לכן אם מעוניינים בניקיון חניונים יסודי יש להזמין קבלן ניקוי בלחץ מים גבוה לנקות את האבנים המשתלבות ולהסיר את כל הכתמים הקשים. ‏ניקוי בלחץ מים ‏הינו ניקוי יסודי אשר עובד עם זרם מים עוצמתי של 300 עד 1000 בר בשילוב מים חמים עד 100 מעלות, ‏בשיטה זאת מטח מים עוצמתי חודר אל תוך כל החריצים והנקבוביות באבן המשתלבת ומסיר ביעילות ובמהירות את כל הלכלוכים והכתמים. לרוב אין צורך אפילו בחומרי ניקוי כי שילוב המים החמים בעוצמה גבוהה משיג תוצאות מרשימות במיוחד.

ניקוי מעטפת לחניון 

 

בנוסף לניקוי חניונים הבסיסי שכולל את ניקוי הרצפה, המדרכות והעמודים אנו מציעים ניקוי מעטפת לחניון הכולל ניקוי הקירות בלחץ מים וניקוי הצנרת העליונה שבה עוברת מערכת קווי מים ומערכת ספלינקלרים של כיבוי אש אשר ממוקמת בתקרת החניון. 

כמו הרצפה גם הקירות והצנרת בתקרת החניון נחשפים להמון אבק ופיח וגם אותם יש לנקות באופן תקופתי. 

חשוב לציין שניקוי הספלינקלרים והקירות חייב להיות מבוצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים היות ומדובר באזור רגיש שבו חיבורי חשמל, חיישנים ופתחי אוורור שהרטבתם עלולה לגרום לנזק רב. 

אנו בפרוג'ט מציעים בנוסף לניקוי חניונים בסיסי גם את השירות המקיף של ניקוי הצנרת והקירות בחניון  תוך שמירה על מקצועיות ובטיחות בעבודה והתאמה אינדיבידואלית של טכניקת הניקיון בהתאם לנתונים בשטח.

‏מתי צריך לעשות ניקוי חניונים?

בכדי לשמור על מראה נקי ונעים בחניון מומלץ לעשות שטיפת חניונים יסודית על בסיס רבעון או חצי שנה, כאשר מדובר בחניון ציבורי אשר מארח מכוניות רבות והתנועה בו גדולה‏ באופן יחסי כמובן שהניקוי יהיה יותר תדיר מאשר חניון של בניין מגורים אשר התנועה בו דלה יחסית. על כן בחניונים בבנייני משרדים או במרכזי קניות השחיקה והלכלוך המצטברים רבים יותר, ‏לכן יש לנקות את החניון לפחות פעמיים בשנה. במידה ויש עומס קבוע על החניון נעשה ניקוי יסודי אפילו ארבע פעמים בשנה.

ניקוי חניונים בלחץ מים


ניקוי חניון פתוח בלחץ מים יכול להיות שיטה יעילה וידידותית לסביבה להסרת לכלוך, לכלוך ופסולת שהצטברו לאורך זמן. באמצעות ציוד שטיפה בלחץ מיוחד, זרם מים רב עוצמה מופנה אל המדרכה, ומבטל במהירות כתמים עקשניים וסימנים מכוערים. סילוני הלחץ הגבוה מגיעים עמוק לתוך חריצים ופינות, ומשאירים אחריהם משטח ללא רבב ורענן. טכניקה זו לא רק משפרת את מראה המגרש אלא גם עוזרת לשמור על הבטיחות על ידי הפחתת משטחים חלקלקים. יתרה מכך, מכיוון שלא מעורבים כימיקלים קשים, זוהי אלטרנטיבה ירוקה יותר, המקדמת סביבה נקייה יותר של החניון.

ניקוי חניון תת קרקעי – 

ברוב המבנים היום נמצא חניונים תת קרקעים, תנאי העבודה בחניון תת קרקעי מורכבים וכשנגשים לעבודת ניקיון החניון יש לקחת בחשבון מספר אלמנטים : האם יש ניקוזים בחניון? האם יש מערכת אוורור בחניון? האם המשאבות עובדות בחניון? ועוד שאלות מקצועיות שיש לתת עליהן את הדעת לפני שנכנסים לעבודה. 

במקומות בהם אין ניקוזים נצטרך למצוא פתרונות יצרתים כגון שימוש במיכל מים אליו מנקזים את המים מהשטיפה ה או לחילופין נציע שיטת עבודה חסכונית במים המשלבת טיאטוא ייסודי ושטיפה  עדינה. 

מסיבות אלה ואחרות יש לעמוד על כך שניקוי חניון תת קרקעי יעשה על ידי חברה מקצועית ומנוסה אשר באפשרותה לתת פתרונות מקצועיים תוך שמירה על בטיחות בעבודה ותוצאות ניקיון איכותיות. 

‏איך בוחרים חברה לניקוי חניונים?

‏בשוק ישנם חברות רבות אשר עוסקות בשטיפת חניונים כדי שתבחרו בעל מקצוע מקצועי שייתן לכם תוצאה טובה יש לשים לב למספר פרמטרים: ראשית כשאתם באים לבחור ‏חברה לניקוי חניונים בדקו מהו הציוד איתו עובדת החברה ככל שציוד העבודה מתקדם יותר ואיכותי יותר כך תקבלו תוצאה טובה יותר. ‏בנוסף ‏יש לבדוק מי הם העובדים והצוות בחברה האם הם מנוסים? האם העובדים עברו השתלמויות? האם העובדים מבוטחים? ‏בדקו מול קבלן הניקיון תוך כמה זמן הוא מסיים את העבודה האם ההספק שלו מהיר, האם הוא מתחייב לתוצאות והאם יש לו זמינות עבורכם. ‏פרמטר נוסף וחשוב לא פחות הוא נושא תמחור העבודה , ספק הגון ומקצועי אשר מחזיק בכל הביטוחים ‏הנדרשים, בעובדים מיומנים וציוד מתקדם יתן טווח מחירים ממוצע, לא זול מדיי ולא גבוה מדיי לכן אנו ממליצים לעשות בדיקה מול מספר ספקים ולמדוד את התמורה המוצעת בהתאם למחיר.

‏כמה עולה ניקוי חניונים?

כאמור קיימים מספר סוגים של שטיפת חניונים ולכל אחד מהם מחיר אחר. הסוג הראשון והבסיסי ביותר הוא ניקוי עם המכונה הרכובה אשר פועלת בשלושה מישורים- שטיפה, שאיבה וטיטוא.

האופציה הזו מתומחרת לפי מטר רבוע או לחילופין על בסיס יומי, הספק ממוצע של מכונה רכובה‏ במסגרת יום עבודה הוא כ-4000 מטרים רבועים. עבור שירות ניקוי מסוג זה תשלמו 1.5 שקלים עד 3 שקלים פר מטר.

הסוג השני הינו ‏ניקוי משולב הכולל מכונה רכובה בתוספת ניקוי בלחץ מים גבוה לתקרה ולעמודים. ניקוי מסוג זה מצריך יותר זמן עבודה וכוח אדם וכתוצאה מכך עלותו גבוהה יותר באופן יחסי למול הניקוי הבסיסי בלבד. עבור שירות ניקוי חניונים משולב בניקוי‏ בלחץ מים גבוה תשלם וכ-2.5 עד 4 פ שקלים פר מטר רבוע כאשר שירות הניקוי ניתן למינימום של 1000 מטרים ליום.

ה‏סוג השלישי והיסודי ביותר הינו ניקוי בלחץ מים גבוה לחניונים והוא מתאים בעיקר לחניונים המחופים אבנים משתלבות ניקוי מסוג זה מצריך זמן רב יותר והקפדה יתרה על ‏כל חלק וחלק במשטח מה שמוביל למחיר גבוה בהרבה לעומת ניקוי בסיסי, אם מדובר בליכלוך עמוק בשיטה זאת ניתן להסיר כתמי שמן עמוקים, לשלשת ציפורים, מסטיקים ושכבות פיח רבות . ניקוי חניונים בלחץ מים גבוה מתחיל בשבעה שקלים ‏למטר רבוע כאשר ככל ששטח קטן המחיר יעלה בהתאם.

למידע מקצועי נוסף על ניקוי חניונים  מוזמנים לקרוא את המאמרים הבאים: 

 ניקוי חניונים במרכזים מסחריים 

החשיבות של העסקת חברת ניקוי חניונים מקצועית 

תחזוקת החניון בבתים משותפים 

‏למה לבחור בפרוג׳ט לניקוי החניון שלכם?

חברת Projet מתמחה בניקוי חניונים ובעלת ניסיון רב ומגוון בתחום. ל-Project הציוד המתקדם והמקצועי בעולם לניקוי בלחץ מים ושטיפת חניונים, אנו יודעים להתאים ‏את טכניקת העבודה לכל לקוח בהתאם לאופי המקום ולהציע תוצאות מרשימות וזמינות גבוהה. אנו דוגלים בעבודה אקולוגית ונמנעים משימוש בחומצות וכימיקלים אשר מזיקים למשטחים ולסביבה. ‏אצלנו תהנו מסטנדרט שירות וניקיון גבוה במיוחד ‏במחירים אטרקטיביים תוך שמירה על יסודיות, זמינות ואיכות המוצר.

ניקוי חניונים
ניקוי חניונים

למה לבחור בפרוג'ט לניקיון החניון שלכם?

פרוג'ט עומדת בחזית הטכנולוגית ומחזיקה במכשור הטוב בעולם בלעדית בחברתנו , ברשותנו מכשירים בלחצים שונים של בין 350 ל1000 בר, בנוסף המכשירים שלנו עובדים גם על מים חמים וגם על מים קרים ועם ציוד משלים המאפשר פתרון אידאלי לכל לכלוך קשה.

כמו כן אנו מציעים לקוחתנו שירותים נוספים בתחום הניקיון כדי לתת מענה כולל לצרכי הלקוח ולהיות בית לפתרונות ניקוי מתקדמים, בין השירותים הנוספים שאנו מציעים : ניקוי חניונים , ניקוי חול , ניקוי בקרח יבש ועוד.

אנו דוגלים בשיטת עבודה אקולוגית וביצענו פרויקטים רבים ומוצלחים בתחום הניקוי בלחץ מים ואנו עובדים בשיתוף פעולה עם עיריות , רשתות , מוסדות ולקוחות פרטיים ברחבי הארץ.

העובדים שלנו מנוסים ומקצועיים ועוברים הכשרות בהתאם לצורך , אנו מבוטחים  בכל הביטוחים הרלוונטיים לביצוע העבודות והכי חשוב אצלינו יש 100% לקוחות מרוצים.

יתרונות ניקוי חניונים עם פרוג'ט:

לקוחות מרוצים
0 +

שירותים נוספים

ניקוי גרנוליט

גרנוליט הינו אחד מציפויים האהובים בישראל לריצוף של מדרכות , שבילים , חצרות וגנות בגלל היותו חיפוי מרשים המשתלב בכל מקום , אם זאת כדי לשמור על המראה הקלאסי ומרשים של הגרנוליט יש לבצע ניקוי מקצועי אחת לתקופה ובכך לשמר את הטקסטורה הנקייה והאלגנטית של המשטח.

ניקוי אבן משתלבת

כמעט בכל שביל ומדרכה בישראל תמצאו אבנים משתלבות, מה שהופך אותן לצורת הריצוף הפופולארית ביותר בשטחים חיצוניים, שילוב אבן משתלבת במדרכות ושבילים מביא איתו גם לכלוך רב ועמוק שיש קושי בהסרתו. נכון להיום שיטת הניקוי היעילה ביותר לאבן משתלבת היא ניקוי בלחץ מים גבוה מאוד תוך שימוש במים רותחים, חברת פרוג'ט מציעה שירות זה ברמת הניקוי הגבוה ביותר שקיימת בשוק ע"י שימוש במכונות הטובות בעולם.

ניקוי חזיתות

חזית הבניין היא אחד הדברים החשובים ביותר בכל בניין. החזית היא הפנים של הבניין וכאשר היא נראית מלוכלכת, שחורה או אפילו יש בה קילופי טיח או צבע היא משדרת תחושה לא נעימה וטובה וגורמת לבניין להיראות מוזנח ולא מזמין. באמצעות ניקוי חזיתות מבנים אפשר לנקות את המבנה במקצועיות ולהעניק לו מראה נקי ורענן. באמצעות ניקוי חזיתות בלחץ מים גבוה ניתן ליהנות מבניין נקי וחדיש שגורם לאווירה חיובית.

ניקוי אבן ירושלמית

חיפוי אבן ירושלמית פופולארי באזור ירושלים אבל לא רק , המון בעלי בתים ומבנים בוחרים לחפות את הקירות החיצוניים באבן ירושלמית מה שמקנה מראה אותנטי וייחודי לארץ ישראל , כמו כל חיפוי חיצוני גם האבן הירושלמית מתלכלכת במרוצת השנים ואי תחזוקה וניקיון הולם מקנה לה מראה מוזנח ולא אסטטי.

הסרת גרפיטי

מפגעי גרפיטי סביבתי בשטחיים פרטים וציבוריים הינם בעיה של רבים שאותה לא מצליחים למנוע , המזל הוא שחברת פרוג'ט מסוגלת לנקות ולהסיר את הגרפיטי מכל סוגי המשטחים והקירות לרבות אבן ירושלמית , שיש , אבן משתלבת , שליכט ועוד.

ניקוי חניונים

חברת פרוג׳ט מציעה לכם שירות ניקוי חניונים ברמה הגבוהה ביותר תוך שימוש במכשור המתקדם בעולם וע״י אנשי צוות מקצועיים ואדיבים! ‏בכל בניין משרדים, בניין מגורים ומרכז מסחרי נמצא חניון תת קרקעי או חניון חיצוני . מעצם היותם מתחמי חניה של רכבים רבים אשר עוברים ושבים בו מתמלא החניון בפיח, כתמי שמן וליכלוכים רבים נוספים אשר הורדתם היא עבודה למקצוענים בלבד.

גלריית עבודות

נגישות