ניקוי בלחץ מים גבוה שיטה אקולוגית ותוצאה מדהימה!

אנו בפרוג'ט מנקים בלחץ מים גבוה עם המכונה הטובה והמתקדמת ביותר בעולם ובשיטת ניקוי אקולוגית ללא חומרים בכלל!

077-8048-424

ניקוי בלחץ מים גבוה חשוב לדעת! 

חברת פרוג'ט מציעה שירותי ניקיון ופתרונות נוספים בלחץ מים גבוה תוך שימוש במכשור המתקדם בעולם והבטחה לתוצאות מושלמות! 

אתם מוזמנים ליצור קשר לקבלת ייעוץ והצעה משתלמת ללא התחייבות  0778048424 

ניקוי בלחץ מים – מה זה בעצם?

 

ניקוי בלחץ מים גבוה זו היא למעשה שיטת ניקיון אקולוגית שנעשה בה שימוש במים הניתזים בלחצים גבוהים במיוחד החל מ150בר ועד 2500 בר.

מכשירים אלו המכונים גם גרניק הם למעשה מכשירים הכוללים בתוכם משאבה חזקה שמושכת את המים בעוצמה.

המים עוברים מהמשאבה לצינור מתאים אשר פולט אותם בלחץ גבוה דרך אקדח שבו דיזות מותאמות לסוג העבודה. לכל סוג עבודה יש את הלחץ המותאם לה וגם דיזה אשר מותאמת לאופי העבודה כגון דיזה לקילוף, דיזה לניקוי, דיזה שוברת, דיזה לחיתוך וכו'. 

למיקסום יכולות השיטה ניתן לעבוד עם מים חמים וכך לשפר ביצועים כמו שאנחנו עושים בפרוג'ט ועל הדרך להימנע משימוש בחומרים כימיים. 

שטיפה בלחץ מים גבוה כפתרון אקולוגי לניקוי שטחים חיצוניים

שטיפה בלחץ מים גבוה מאפשרת לנו לנקות ביסודיות את הכתמים הקשים באופן מקצועי ויסודי ללא מעורבות של חומרי ניקיון וכימיקלים כלל. כך הופך ניקיון בלחץ מים גבוה לשיטה אקולוגית ומומלצת ביותר לפתרון בעיות של כתמים קשים. באמצעות ציוד שטיפה בלחץ עוצמתי וחדיש ועם אנשי המקצוע המתאימים נוכל לראות תוצאות ניקיון מופלאות שישאירו רבים פעורי פה. בלחץ גבוה ניתן להסיר כתמי שמן קשים, שאריות דבק ובניה, נזקי שריפות, ניקוי חניונים, הסרת כתמי גרפיטי ואפילו הסרת שאריות בטון ומסטיקים ישנים ממרצפות.

כל זאת ללא שימוש בכימיקלים או מסירי שומן אלא רק באמצעות מים מותזים בסילון ובטמפרטורה גבוהה .

ניקוי משטחים בלחץ מים גבוה

אחד הייעודים המשמעותיים ביותר לשיטה הינו ניקוי משטחים. בין אם זה משטחי חיפוי לקירות חיצוניים/חומות או למדרכות/רצפה המחופים במגוון גרסאות של חיפוי כגון אבן טבעית או סנטטית. לדוגמא אבן טרוונטין, אבן בזלת, משטחי בטון, אבנים משתלבות, אבני אקרשטיין אבן ירושלמית, משטחי בטון ועוד. 

 היתרון הגדול של שימוש בלחץ מים לניקוי משטחים הוא שסילון המים העוצמתי מאפשר הגעה לכל נקב וכתם במשטח. יתרה מכך בשילוב עם מים חמים מתקבלת האפשרות להסיר כתמים קשים במיוחד כגון כתמי שמן ממדרכות, שאריות בנייה, הסרת סימוני צבע, קילוף שכבה וכתמי גרפיטי. ניתן לומר בוודאות כי הפתרון האידיאלי והמהיר ביותר לניקוי משטחים הוא שטיפה בלחץ מים גבוה. ניקיון בלחץ מים גבוה משיג  תוצאות עילות ויסודיות יותר ובעלות נמוכה יותר לעומת ניקיון עם שימוש בחומרי ניקיון  .

 ניקוי בלחץ מים משולב חול 

במקרה של כתמים קשים במיוחד או של צורך לקלף שכבות מהמשטח ניתן לשדרג את תהליך הניקוי על ידי חיבור מכשיר לחץ מים למשאבת חול ובעצם דרך המכשיר מתיזים חול רטוב בעוצמה גבוהה, שיטה זאת נקראת ניקוי בהתזת חול רטוב והיא מתאימה למקרים ספציפיים בהם ניקוי בלחץ מים או ניקוי בקיטור לא מצליחים לספק את התוצאה הדרושה. 

התזת גרגירי חול יחד עם מים בלחץ גבוה ויוצרת שחיקה עדינה באבן אשר מאפשרת לקלף שכבות ולהסיר כתמים שחדרו לשכבות האבן הראשונות. 

 

ניקוי בלחץ מים להסרת כתמי פיח ושיקום נזקי שריפה 

 

פתרון נוסף שמציעה הטכנולוגיה הוא שיקום נזקי שריםה והורדת כתמי פיח קשים ממשטחים וקירות מבנים. 

לחץ המים העוצמתי מאפשר הגעה לחריצים והנקבוביות במשטח וכאשר משתמשים במים חמים ניתן להסיר ביעילות כתמי פיח קשים מכל משטח ואף להסיר שאריות פלסטיק שנמסו על גבי המשטחים.

שטיפת אתרי שריפות באמצעות השיטה מביאה לתוצאות מקסימאליות של ניקיון, קוטלת את הרעלים, ידידותית לסביבה וחסכונית. 

ניקוי בלחץ מים גבוה – עבודה בגובה

אחד מין השימושים הרבים של לחץ מים הינו ניקיון בגובה המתאים לחזיתות מבנים, קירות חיצוניים, אנדרטאות, ניקוי חיפוי הבניין והסרת טיח שפריץ ממבנים ישנים.

חברות מקצועיות העוסקות בניקוי בתחום מכשירות את עובדיהם לעבודה בגובה ואף משתמשות בעזרים לפתרונות הגבהה כגון מנופים, מנופי סל, סנפלינג או במת הרמה.

באמצעות שטיפה בלחץ מים גבוה ניתן להגיע לכל כתם וחריץ ולנקות ביעילות את חזיתות המבנים. נכון להיום הדרך הטובה ביותר לנקות את חיפויי הקירות הינה באמצעות טכנולוגיה זאת. יש להדגיש שלמטרה זאת ראוי לקחת חברה מנוסה ומקצועית שכן זאת עבודה המשלבת דיוק, מקצועיות ואחריות רבה .

ההבדל בין ניקוי בלחץ מים  קרים לניקוי בלחץ מים חמים?

בשוק קיימים מבחר מכשירי גרניק, המתקדמים שבניהם מציעים את האפשרות להשתמש במים חמים עד רותחים במקביל ללחץ הגבוה של המים .

ניקיון בלחץ מים חמים הוא עוצמתי ומהיר יותר כי הוא משלב גם את השטיפה וגם חיטוי המשטח. ככל שנעבוד עם מים חמים יותר וכמובן עם שימוש באבזור המתאים ובשילוב לחץ גבוה המותאם לאופי העבודה תתאפשר הסרה של כתמים קשים ללא צורך בשימוש בחומרי ניקיון. מכאן  שהטכנולוגיה אקולוגית וידידותית לסביבה .

במקרה של כתמים קלים יותר כגון ניקיון של משטחים שהם לא מוכתמים בכתמים קשים /חודרניים  נוכל להשתמש במים קרים ובמידת הצורך לשלב חומרי ניקיון ייעודיים למשטחים השונים.

 

לאיזה מטרות משתמשים בניקוי בלחץ מים?

ניקוי בלחץ מים גבוה משמש ענפים רבים במשק, החל מחברות בניה, חברות ניהול, וחברות ניקיון אשר עושות שימוש בטכנולוגיה זאת למטרות שונות ומגוונות. כל זאת בהתאם לסוג העבודה וסוג המכשור איתו עובדים. 

בענף הניקיון נשמש בשטיפה בלחץ  בשטחים ציבוריים כפתרון לניקוי של אבנים משתלבות, ניקוי והסרת גרפיטי, ניקוי אבן ירושלמית, והסרת מסטיקים ממדרכות. בנוסף חידוש חזיתות מבנים, ניקוי משטחי בטון, ניקוי משטחי גרנוליט, ניקוי גגות רעפים, ניקוי מגרשי ספורט, ניקיון אחרי שריפות, ניקוי חידוש דקים ועוד.

בענף הבנייה משתמשים בטכנולוגיית ניקוי בלחץ מים לצרכים רבים ביניהם הסרת שאריות בטון מרצפות וחזיתות מבנים, חציבת בטון בלחץ אולטרה גבוה של 1500 בר ומעלה, קילוף סימוני חניה, קילוף שכבת אפוקסי, קילוף טיח, ניקוי חזיתות מבנים חדשים לפני אכלוס ועוד.  

 בתעשייה נעשה שימוש רחב בלחץ מים גבוה למטרות שונות כגון: ניקוי דודי קיטור, ניקוי סילואים, הסרת צבע ממכלים תעשייתיים, ניקוי מפעלים ועוד. 

שטיפה בלחץ גבוה משמשת גם בתעשיית הרכב, החל מניקוי רכבים פשוט שכולנו מכירים וכלה בניקוי רכבי צמ"ה , מערבלי בטון, ניקוי מספנות  וניקוי מטוסים .

 

ניקוי בלחץ מים גבוה מחיר 

בהערכה גסה ניתן לומר שהמחיר  נע בין 12-30 ש"ח למטר. לרוב נתמחר עבודה כזאת לפי מטר אבל כשמדובר בעבודות קטנות התמחור הוא פיקס פרייס לפי פרויקט.  ככל שמדובר בהיקף עבודה יותר מורכב וגדול המחיר פיר מטר יורד. כמו כן יש להתחשב בטיב הציוד, וותק החברה המבצעת ותנאי העבודה כגון אזור בארץ ושעות הביצוע (יום/ לילה ). חשוב שלא להתפשר על החברה המבצעת ולוודא שהיא מחזיקה במכשור עוצמתי ויעיל, שהעובדים מנוסים ועברו הכשרות ושעובדי החברה והעבודה מבוטחים בביטוחים המתאימים. כמובן חשוב ביותר לבחור בספק שנותן שירות אדיב ומקצועי. 

ניקוי בלחץ מים גבוה
ניקוי מדרכה בלחץ מים גבוה
ניקוי גרנוליט בלחץ מים גבוה
ניקוי גרנוליט בלחץ מים גבוה
ניקוי רצפה בלחץ מים גבוה
ניקוי רצפה בלחץ מים גבוה
ניקוי בלחץ מים גבוה
ניקוי בלחץ מים גבוה

למה לבחור בפרוג'ט לניקוי בלחץ מים?

פרוג'ט עומדת בחזית הטכנולוגית ומחזיקה במכשור הטוב בעולם בלעדית בחברתנו , ברשותנו מכשירים בלחצים שונים של בין 350 ל1000 בר, בנוסף המכשירים שלנו עובדים גם על מים חמים וגם על מים קרים ועם ציוד משלים המאפשר פתרון אידאלי לכל לכלוך קשה.

בנוסף אנו מציעים לקוחתנו שירותים נוספים בתחום הניקיון כדי לתת מענה כולל לצרכי הלקוח ולהיות בית לפתרונות ניקוי מתקדמים, בין השירותים הנוספים שאנו מציעים : ניקוי חניונים , ניקוי חול , ניקוי בקרח יבש ועוד.

אנו דוגלים בשיטת עבודה אקולוגית וביצענו פרויקטים רבים ומוצלחים בתחום הניקוי בלחץ מים ואנו עובדים בשיתוף פעולה עם עיריות , רשתות , מוסדות ולקוחות פרטיים ברחבי הארץ.

העובדים שלנו מנוסים ומקצועיים ועוברים הכשרות בהתאם לצורך , אנו מבוטחים  בכל הביטוחים הרלוונטיים לביצוע העבודות והכי חשוב אצלינו יש 100% לקוחות מרוצים.

יתרונות ניקוי בלחץ מים גבוה:

לקוחות מרוצים
0 +

שירותים נוספים

ניקוי גרנוליט

גרנוליט הינו אחד מציפויים האהובים בישראל לריצוף של מדרכות , שבילים , חצרות וגנות בגלל היותו חיפוי מרשים המשתלב בכל מקום , אם זאת כדי לשמור על המראה הקלאסי ומרשים של הגרנוליט יש לבצע ניקוי מקצועי אחת לתקופה ובכך לשמר את הטקסטורה הנקייה והאלגנטית של המשטח.

ניקוי אבן משתלבת

כמעט בכל שביל ומדרכה בישראל תמצאו אבנים משתלבות, מה שהופך אותן לצורת הריצוף הפופולארית ביותר בשטחים חיצוניים, שילוב אבן משתלבת במדרכות ושבילים מביא איתו גם לכלוך רב ועמוק שיש קושי בהסרתו. נכון להיום שיטת הניקוי היעילה ביותר לאבן משתלבת היא ניקוי בלחץ מים גבוה מאוד תוך שימוש במים רותחים, חברת פרוג'ט מציעה שירות זה ברמת הניקוי הגבוה ביותר שקיימת בשוק ע"י שימוש במכונות הטובות בעולם.

ניקוי חזיתות

חזית הבניין היא אחד הדברים החשובים ביותר בכל בניין. החזית היא הפנים של הבניין וכאשר היא נראית מלוכלכת, שחורה או אפילו יש בה קילופי טיח או צבע היא משדרת תחושה לא נעימה וטובה וגורמת לבניין להיראות מוזנח ולא מזמין. באמצעות ניקוי חזיתות מבנים אפשר לנקות את המבנה במקצועיות ולהעניק לו מראה נקי ורענן. באמצעות ניקוי חזיתות בלחץ מים גבוה ניתן ליהנות מבניין נקי וחדיש שגורם לאווירה חיובית.

ניקוי אבן ירושלמית

חיפוי אבן ירושלמית פופולארי באזור ירושלים אבל לא רק , המון בעלי בתים ומבנים בוחרים לחפות את הקירות החיצוניים באבן ירושלמית מה שמקנה מראה אותנטי וייחודי לארץ ישראל , כמו כל חיפוי חיצוני גם האבן הירושלמית מתלכלכת במרוצת השנים ואי תחזוקה וניקיון הולם מקנה לה מראה מוזנח ולא אסטטי.

הסרת גרפיטי

מפגעי גרפיטי סביבתי בשטחיים פרטים וציבוריים הינם בעיה של רבים שאותה לא מצליחים למנוע , המזל הוא שחברת פרוג'ט מסוגלת לנקות ולהסיר את הגרפיטי מכל סוגי המשטחים והקירות לרבות אבן ירושלמית , שיש , אבן משתלבת , שליכט ועוד.

ניקוי חניונים

חברת פרוג׳ט מציעה לכם שירות ניקוי חניונים ברמה הגבוהה ביותר תוך שימוש במכשור המתקדם בעולם וע״י אנשי צוות מקצועיים ואדיבים! ‏בכל בניין משרדים, בניין מגורים ומרכז מסחרי נמצא חניון תת קרקעי או חניון חיצוני . מעצם היותם מתחמי חניה של רכבים רבים אשר עוברים ושבים בו מתמלא החניון בפיח, כתמי שמן וליכלוכים רבים נוספים אשר הורדתם היא עבודה למקצוענים בלבד.

גלריית עבודות

נגישות