ניקוי אבנים משתלבות-החברה המובילה בניקוי וחידוש

אנו בפרוג'ט מנקים בלחץ מים גבוה עם המכונה הטובה והמתקדמת ביותר בעולם ובשיטת ניקוי אקולוגית ללא חומרים בכלל!

077-8048-424

ניקוי אבנים משתלבות עם חברת פרוג'ט,  עובדים עם המכשור המתקדם בעולם לניקוי אבני אקרשטיין – לחץ מים גבוה 500 בר ועד 100 מעלות חום ללא שימוש בכימיקלים! 

 

צרו קשר לקבלת הצעה משתלמת 0778048424

 

ניקוי אבנים משתלבות בלחץ מים גבוה

הדרך הטובה ביותר לנקות אבנים משתלבות היא ע"י שימוש במכשיר לחץ מים גבוה , שיטה זאת מאפשרת להגיע לכל הנקבוביות באבן ולהסיר ביעילות כתמים קשים וקלים כאחד, מעצם היותה אבן שמשולבת ברחבות חיצוניים ובמדרכות היא צוברת לכלוכים רבים ואף כתמים הנחשבים כקשים להסרה כגון כתמי שמן, מסטיקים , שאריות בטון, לשלשלת ציפורים ועוד , את רוב מפגעי הלכלוך האלה נןכל  להוריד באמצעות מכשיר לחץ מים גבוה שמשולב עם מים חמים ודיזות יעודיות להסרה מקסימלית של הלכלוך , מוזמנים להיכנס לדף הסרטונים ולראות את תהליך ההסרה בעצמכם , תופתעו לגלות שאנו לא משתמשים בחומרים אלא רק במכשירי לחץ מים עוצמתיים ואנשי צוות מנוסים שיודעים לייצר תוצאות מדהימות

 

ניקוי אבן משתלבת בלחץ מים היתרונות:

  • מאפשר להגיע לכל הנקבוביות
  • לא פוגע במרקם או צבעה המקורי של האבן
  • עם ציוד איכותי מייתר שימוש בכימיקלים
  • ניתן להגיע לרמה של חידוש האבן ולחסוך בעלויות של ריצוף חדש
  • פתרון מהיר שנשמר לאורך זמן
 

חידוש אבן משתלבת

חידוש אבן משתלבת ניתן לעשות ע"י ניקוי במכשיר לחץ מים עוצמתי או מכשיר מקרצפת/ סקייטר אשר במקביל להזרמת המים מקרצף את האבן היטב להסרת כל הכתמים,אפשרות נוספת היא צביעה של האבנים המשתלבות אך זאת ניתן לעשות רק אחרי ניקוי האבן המשתלבת שהרי הצבע לא ייתפס על משטח מלוכלך.

ניקוי אבנים משתלבות- איך לבחור ספק מתאים?

בתחום ניקוי אבנים משתלבות תמצאו ספקים רבים כדי לבחור את הספק המתאים ביותר יש לשים לב למספר פרמטרים משמעותיים ביותר שישפיעו על איכות התוצאות, אחד הדברים החשובים ביותר שתצטרכו לבדוק הוא באיזה אמצעים הם מנקים את האבן המשתלבת , בגלל שאבן זאת צוברת לכלוך רב יש צורך להשתמש במכשיר לחץ מים עוצמתי של 350-600 בר לפחות, מכשירי לחץ מים עוצמתיים פחות יצריכו שימוש בחומרים כימיים אשר יכולים לפגוע במרקם האבן ובצבעה, פרמטר נוסף שגם הוא קשור למכשור הוא האם נעשה שימוש במים חמים או לא , ההמלצה שלנו כדי להגיע לתוצאות טובות היא להשתמש במינימום 80 מעלות בתהליך הסרת הלכלוך וכך להגיע לשכבות העמוקות ביותר של האבן ולהסיר כתמים במהירות וביעילות.

הפרמטר האחרון שתצטרכו לבדוק היא כמות ספיקת המים היוצאת ממכשיר לחץ המים פר דקה, מכשירי ניקוי בלחץ מים מוציאם בין 15-50 ליטר מים בדקה, בעבודה של ניקוי אבן משתלבת נרצה שהספיקה תהיה כמה שיותר נמוכה וזאת כדי למנוע נזק בתשתית החול שעליה מונחים האבנים , במילים פשוטות- כאשר הספיקה של המים גבוהה החול שבין האבנים צף למעלה ובכך במקום לנקות את המשטח נוצר נזק . לסיכום הספק האידאלי לניקוי אבן משתלבת צריך לשלב מכשיר עוצמתי 350-500 בר+ ניקוי במים רותחים + ספיקת מים נמוכה כך נקבל את התוצאות האידאליות ונייתר שימוש בחומרים כימיים המזיקים לאבן ולסביבה.

ניקוי אבנים משתלבות- מה האפשרויות הקיימות בשוק?

 

ניקוי בלחץ מים גבוה- שיטת ניקיון בלחץ מים גבוה כוללת שימוש במכשור לחץ מים מקצועי או על ידי חברה מקצועית או על ידי שימוש במכשיר ביתי, ככל שהמכשיר שאיתו עובדים עוצמתי יותר ואופי העבודה מקצועי יותר כך מתקבלות תוצאות טובות יותר לניקיון ולאורך זמן גדול יותר. 

ניקוי אבנים משתלבות בקיטור- מכשיר קיטור מים חמים הוא למעשה מכשיר לחץ מים גבוה שמגיע לטמפרטורת מים גבוהה שמאדה את המים, באמצעות הקיטור ניתן להסיר כתמים קשים במיוחד כגון כתמי שמן, נזקי שריפה, עובש ועוד. 

ניקוי בקיטור מומלץ שיעשה על ידי חברה מקצועית אשר עובדת לפי נהלי הבטיחות ומחזיקה בציוד מתאים. 

ניקוי על ידי מטאטא כביש- מתאים בעיקר כאשר מדובר בלכלוך שטחי ולא כתמים שחדרו לאבן, הניקוי במטאטא כביש הוא למעשה ניקוי על יבש ואינו כולל שימוש במים או בחומרי ניקיון לכן הוא מתאים יותר לתחזוקה שוטפת ולא לניקיון יסודי של האבנים המשתלבות. 

ניקוי על ידי מכונת קרצוף- ישנה אפשרות לחבר מכשיר קרצוף נייד למכשיר ניקוי בלחץ מים, המים עוברים למכשיר הקרצוף ומותזים בעוצמה ובמקביל נוצרת פעולת קרצוף מהמברשות שמחוברת למכשיר. שיטה זאת מתאימה בעיקר לשטחי ניקוי גדולים בגלל ההספק המהיר שמשיגים בטכנולוגיה .

איך מתחזקים את האבן המשתלבת כך שתשמר לאורך זמן ?

כמו כל דבר אחר בחיים גם את השטחים החיצוניים שלנו אנו צריכים לתחזק ולנקות , אם בעבר הייתה נטייה להזניח את המדרכות והריצוף החיצוני הרי שהיום המגמה השתנתה והמראה החיצוני של המבנה או השטח נהיה הפנים של  המתחם .

כדי לשמור על האבן המשתלבת לאורך זמן מומלץ לנקות אותה באופן תדיר ניקוי ידני של טאטוא ואחת לתקופה לנקות ניקוי יסודי בלחץ מים גבוה , התדירות משתנה כמובן בין מקום למקום לפי התמחם שבו האבן המשתלבת נמצא כי אם מדובר בכניסה לבניין כנראה שמספיק לעשות זאת אחת לשנה אבל אם מדובר במתחם קניות ההמלצה היא אחת לשלושה חודשים, תחזוק נכון ותדיר יקנה לכל מתחם מראה מכובד ואסתטי.

כמו כן ניתן בסוף תהליך הניקוי למרוח סילר כשכבת הגנה כדי למנוע כתמי שמן וכתמים קשים נוספים שעלולים לחדור לאבן בעתיד.

ניקוי אבנים משתלבות משאריות בטון 

באתרי בניה חדשים או כאלו שעוברים תהליך שיפוץ חיצוני סבירות גבוהה להימצאות שאריות בטון, דבק ושאריות בניה על האבנים המשתלבות בשטח הציבורי של המבנה. מלבד הבעיה האסתטית של  המפגע ישנה גם בעיה מול הרשויות ובמקומות רבים בארץ ישנה התניה לקבלת טופס ארבע רק אם מטפלים במפגע של שאריות הבטון באזור הציבורי. 

מול הקבלן או בעל הנכס עומדות שתי ברירות – הראשונה היא החלפת כל האבנים המשתלבות הנגועות בשאריות בטון בעלות גבוהה יחסית של 300-350 ש"ח למטר מרובע , האפשרות השנייה והיעילה ביותר הינה ניקוי שאריות בטון מאבנים משתלבות באמצעות לחץ מים גבוה מאוד של מינימום 500 בר בשילוב עם מים חמים בכדי להגיע לתוצאות מושלמות. 

הסרת שאריות הבטון מהמדרכות והמשטחים השונים הינה עבודה למקצוענים בלבד וטמונה בתוכה עבודה מדוייקת ומקצועית כדי להצליח להסיר את השאריות העקשניות ועם זאת לא לפרק או לפגוע באבן עצמה.

בפרוג'ט מתמחים בניקוי שאריות בטון מאבנים משתלבות ומשטחים שונים.  

ניקוי אבנים משתלבות משאריות מסטיקים

לצערנו הרב מסטיקים דבוקים למדרכות במרחבים הציבוריים זהו מפגע סביבתי שאנו נחשפים אליו רבות, לעיתים המסטיק דבוק כל כך הרבה שנים וכל כך חזק שלא ניתן להסיר אותו כמעט באף אמצעי, למזלנו הרב שיטת ניקוי בלחץ מים עי מכשור עוצמתי מצליחה לפתור את התופעה ללא שימוש בחומצות ובכימיקלים. 

ניקוי אבנים משתלבות משאריות מסטיקים על ידי שימוש בלחץ מים גבוה ובשילוב חום נמצא כפתרון אידאלי וזול לבעיה.

ניקוי אבנים משתלבות מכתמי שמן 

ניקוי בלחץ מים חמים לכתמי שמן על אבן משתלבת מציע יתרונות רבים. ראשית, הטמפרטורה הגבוהה של המים עוזרת להמיס ולעקור את חלקיקי השמן בצורה יעילה, מה שמקל על הסרת כתמים קשים. החום משפר את כוח הניקוי ללא צורך בכימיקלים קשים, מה שהופך אותו לאופציה ידידותית לסביבה. בנוסף, ניקוי אבנים משתלבות בלחץ מים חמים מחטא את פני השטח, ומחסל את כל החיידקים או החיידקים שעלולים להימצא בכתמי השמן. זה גם מקצר את זמן הניקוי, שכן השילוב של מים חמים ולחץ גבוה מבטיח הסרת כתמים מהירה ויעילה יותר. בסך הכל, שיטה זו היא דרך בטוחה, יעילה ומודעת לסביבה לשחזר את היופי הטבעי של משטחי אבן משתלבת.

ניקוי אבנים משתלבות מחיר 

מחיר ניקוי אבנים משתלבות משתנה בהתאם למיקום העבודה , גודל השטח וסוג הלכלוך שאותו צריך להסיר , בגדול ניתן לומר שטווח המחירים לניקוי אבן משתלבת נע בין 15 ש"ח ל35 ₪ למטר מרובע, כמובן שככל ששטח העבודה גדול יותר המחיר זול יותר וככל שהלכלוך עמוק יותר המחיר גבוה יותר לכך מומלץ לקבל הצעה מסודרת לפי אופי העבודה.

מוזמנים לקרוא עוד מידע מקצועי בנושא ניקוי אבנים משתלבות במאמרים הבאים: 

החשיבות של ניקוי אבנים משתלבות 

8 סיבות טובות לנקות את האבנים המשתלבות 

למה לבחור בפרוג'ט לניקוי אבנים משתלבות?

  • בבעלותנו המכשור המתקדם בעולם לניקוי משטחים באופן אקולוגי ללא חומרים
  • יש לנו ניסיון רב בתחום ועובדים מיומנים ואדיבים
  • נוכל להסיר כתמים קשים כולל שאריות בטון , מסטיקים וכתמי שמן מהאבן המשתלבת
  • 100% לקוחות מרוצים 
ניקוי אבן משתלבת
ניקוי אבן משתלבת
ניקוי אבנים משתלבות
ניקוי אבנים משתלבות
ניקוי משתלבות
ניקוי משתלבות
ניקוי מדרכות
ניקוי מדרכות

למה לבחור בפרוג'ט לניקוי אבנים משתלבות בלחץ מים?

פרוג'ט עומדת בחזית הטכנולוגית ומחזיקה במכשור הטוב בעולם בלעדית בחברתנו , ברשותנו מכשירים בלחצים שונים של בין 350 ל1000 בר, בנוסף המכשירים שלנו עובדים גם על מים חמים וגם על מים קרים ועם ציוד משלים המאפשר פתרון אידאלי לכל לכלוך קשה.

בנוסף אנו מציעים לקוחתנו שירותים נוספים בתחום הניקיון כדי לתת מענה כולל לצרכי הלקוח ולהיות בית לפתרונות ניקוי מתקדמים, בין השירותים הנוספים שאנו מציעים : ניקוי חניונים , ניקוי חול , ניקוי בקרח יבש ועוד.

אנו דוגלים בשיטת עבודה אקולוגית וביצענו פרויקטים רבים ומוצלחים בתחום הניקוי בלחץ מים ואנו עובדים בשיתוף פעולה עם עיריות , רשתות , מוסדות ולקוחות פרטיים ברחבי הארץ.

העובדים שלנו מנוסים ומקצועיים ועוברים הכשרות בהתאם לצורך , אנו מבוטחים  בכל הביטוחים הרלוונטיים לביצוע העבודות והכי חשוב אצלינו יש 100% לקוחות מרוצים.

יתרונות ניקוי בלחץ מים גבוה:

לקוחות מרוצים
0 +

שירותים נוספים

ניקוי גרנוליט

גרנוליט הינו אחד מציפויים האהובים בישראל לריצוף של מדרכות , שבילים , חצרות וגנות בגלל היותו חיפוי מרשים המשתלב בכל מקום , אם זאת כדי לשמור על המראה הקלאסי ומרשים של הגרנוליט יש לבצע ניקוי מקצועי אחת לתקופה ובכך לשמר את הטקסטורה הנקייה והאלגנטית של המשטח.

ניקוי אבן משתלבת

כמעט בכל שביל ומדרכה בישראל תמצאו אבנים משתלבות, מה שהופך אותן לצורת הריצוף הפופולארית ביותר בשטחים חיצוניים, שילוב אבן משתלבת במדרכות ושבילים מביא איתו גם לכלוך רב ועמוק שיש קושי בהסרתו. נכון להיום שיטת הניקוי היעילה ביותר לאבן משתלבת היא ניקוי בלחץ מים גבוה מאוד תוך שימוש במים רותחים, חברת פרוג'ט מציעה שירות זה ברמת הניקוי הגבוה ביותר שקיימת בשוק ע"י שימוש במכונות הטובות בעולם.

ניקוי חזיתות

חזית הבניין היא אחד הדברים החשובים ביותר בכל בניין. החזית היא הפנים של הבניין וכאשר היא נראית מלוכלכת, שחורה או אפילו יש בה קילופי טיח או צבע היא משדרת תחושה לא נעימה וטובה וגורמת לבניין להיראות מוזנח ולא מזמין. באמצעות ניקוי חזיתות מבנים אפשר לנקות את המבנה במקצועיות ולהעניק לו מראה נקי ורענן. באמצעות ניקוי חזיתות בלחץ מים גבוה ניתן ליהנות מבניין נקי וחדיש שגורם לאווירה חיובית.

ניקוי אבן ירושלמית

חיפוי אבן ירושלמית פופולארי באזור ירושלים אבל לא רק , המון בעלי בתים ומבנים בוחרים לחפות את הקירות החיצוניים באבן ירושלמית מה שמקנה מראה אותנטי וייחודי לארץ ישראל , כמו כל חיפוי חיצוני גם האבן הירושלמית מתלכלכת במרוצת השנים ואי תחזוקה וניקיון הולם מקנה לה מראה מוזנח ולא אסטטי , לכן אנו בחברת פרוג'ט כאן בשבילכם כדי לנקות ולחדש לכם את חיפוי האבן ירושלמית באמצעות ניקוי בלחץ מים גבוה מאוד ולהגיע לכל הלכלוכים והכתמים העמוקים ביותר בעבודה מקצועית ויסודית שתחדש לכם את האבן הירושלמית עד היסוד.

הסרת גרפיטי

מפגעי גרפיטי סביבתי בשטחיים פרטים וציבוריים הינם בעיה של רבים שאותה לא מצליחים למנוע , המזל הוא שחברת פרוג'ט מסוגלת לנקות ולהסיר את הגרפיטי מכל סוגי המשטחים והקירות לרבות אבן ירושלמית , שיש , אבן משתלבת , שליכט ועוד.

ניקוי חניונים

חברת פרוג׳ט מציעה לכם שירות ניקוי חניונים ברמה הגבוהה ביותר תוך שימוש במכשור המתקדם בעולם וע״י אנשי צוות מקצועיים ואדיבים! ‏בכל בניין משרדים, בניין מגורים ומרכז מסחרי נמצא חניון תת קרקעי או חניון חיצוני . מעצם היותם מתחמי חניה של רכבים רבים אשר עוברים ושבים בו מתמלא החניון בפיח, כתמי שמן וליכלוכים רבים נוספים אשר הורדתם היא עבודה למקצוענים בלבד.

גלריית עבודות

נגישות