ניקוי גרנוליט- 8 טיפים מנצחים

גרנוליט הוא משטח המורכב מיציקת בטון שעליה חלוקי נחל קטנים, גרנוליט נחשב למשטח פופולארי ואלגנטי הנהוג בשימוש בפרויקטים של עיצוב פנים וחוץ. הדפוסים והמרקמים הייחודיים של גרנוליט הופכים אותו לבחירה נפוצה עבור ריצוף, משטחים ואלמנטים דקורטיביים אחרים. עם זאת, על מנת לשמור על מראה גרנוליט יפה ובתולי לאורך שנים, חשוב לדעת כיצד לטפל ולתחזק אותו כראוי.

 

אחד הדברים החשובים ביותר שאתם יכולים לעשות כדי לשמר את פני השטח של הגרנוליט שלך הוא לנקות אותו באופן קבוע. זה לא רק עוזר להסיר כל לכלוך או פסולת שאולי הצטברו על פני השטח, אלא זה גם עוזר למנוע כניסת כתמים פוטנציאליים או שינוי צבע. עם זאת, כשמדובר בניקוי גרנוליט, חשוב להשתמש בטכניקות הנכונות ומוצרים כדי למנוע גרימת נזק כלשהו למשטח.

 

אחת השיטות הפופולריות לניקוי גרנוליט היא שימוש בלחץ מים גבוה. ההמלצה היא להזמין חברה מקצועית אשר מתמחה בניקוי גרנוליט, במידה ותחליטו לעשות תהליך הניקוי בעצמכם להלן מספר המלצות מנצחות: 

 

  1. השתמשו במכונת שטיפה בלחץ רב כדי להסיר כל לכלוך או פסולת שעלולים להיות על פני השטח. אמנם שיטה זו יכולה להיות יעילה, אך חשוב לנקוט משנה זהירות ולפעול לפי כמה הנחיות עיקריות כדי למנוע גרימת נזק כלשהו לגרנוליט.
  2. בראש ובראשונה, חשוב להשתמש בהגדרת הלחץ הנכונה במכונת שטיפה בלחץ, אם הלחץ גבוה מדי זה יכול לגרום לגרנוליט להישבר או להיסדק. באופן אידיאלי, צריך לשאוף ללחץ של סביב 250 עד 400 בר. רצוי שהמכונה איתה אתם עובדים תהיה עם אפשרות למים רותחים כך תשיגו תוצאות טובות בהרבה.
  3. יש להחזיק את האקדח במרחק של לפחות 1.5 מטר ממשטח הגרנוליט כדי למנוע גרימת נזק.
  4. השתמשו בדיזה מתאימה . דיזה עם דוגמת התזה צרה יכולה להיות יעילה יותר בהסרת לכלוך ופסולת, אך היא גם יכולה להזיק יותר לפני השטח של האבן. תבנית ריסוס רחבה יותר עשויה להיות פחות יעילה, אך היא גם פחות סביר שתגרום לנזק כלשהו.
  5. לפני השימוש בלחץ מים גבוה לניקוי הגרנוליט, מומלץ לבדוק תחילה אזור קטן ולא בולט כדי לוודא שהגדרות הלחץ והדיזה מתאימות. זה יכול לעזור לך להימנע מגרימת נזק כלשהו לפני השטח של האבן.
  6. בנוסף לניקוי הרגיל, יש עוד כמה צעדים שתוכלו לנקוט כדי לעזור לשמר את פני השטח של הגרנוליט שלכם. אחד החשובים ביותר הוא איטום פני האבן. זה יכול לעזור למנוע מנוזלים או חומרים אחרים לחדור למשטח ולגרום לכתמים או שינוי צבע.
  7. איטמו את המשטח- רצוי על ידי בעלי מקצוע מיומנים .ישנם מגוון של סילרים זמינים בשוק אשר תוכננו במיוחד לשימוש על גרנוליט. בבחירת סילר, חשוב לבחור באחד המתאים לסוג הספציפי של משטחי גרנוליט שלכם . חומרי איטום מסוימים עשויים להתאים יותר לגרנוליט כהה או נקבובי יותר, בעוד שאחרים עשויים להתאים יותר לזנים בהירים או צפופים יותר.
  8. לבסוף, חשוב להימנע מחשיפת המשטח לכל מיני  כימיקלים קשים או חומרים שוחקים. זה יכול לכלול דברים כמו אקונומיקה, אמוניה או חומרי ניקוי חומציים, כמו גם כריות קרצוף גסות או מברשות. כל אלה עלולים לגרום לנזק לפני השטח של האבן ויש להימנע מהם במידת האפשר.

 

חברת פרוג'ט מתמחה בניקוי גרנוליט – מוזמנים לפנות אלינו לייעוץ והצעת מחיר 0778048424

 

לצפייה בתמונת מעבודת לחצו כאן 

לסרטונים מעבודות לחצו כאן

נגישות