שיקום נזקי שריפה בלחץ מים גבוה

אנו בפרוג'ט מנקים בלחץ מים גבוה עם המכונה הטובה והמתקדמת ביותר בעולם ובשיטת ניקוי אקולוגית ללא חומרים בכלל!

077-8048-424

שיקום נזקי שריפה בלחץ מים גבוה 

הדרך המקצועית לטיפול בנזקי אש במבנים.

אם חוויתם שריפה בבית, אנחנו מקווים שאתם בסדר ושמדובר בנזקים לרכוש בלבד. זקוקים לניקיון יסודי ושיקום נזקי השריפה והמים? הגעתם למקום הנכון, ניקוי בלחץ מים הוא הפתרון המושלם עבורכם.

ניקוי נזקי שריפה ופיח – על מה אנחנו מדברים?

עשן – במהלך השריפה עשן רב נספג בקירות ובכל חללי המבנה וחשיפה ממושכת אליו עשויה לגרום לנקים בדרכי הנשימה שלכם.

פיח – כפועל יוצא של השריפה מצטבר בחלל המבנה פיח רב הן על התקרון והן על התקרה. מעבר לנזקים הבריאותיים שהפיח יכול לגרום, הוא גם עלול ליצור קורוזיה, נזק למערכת החשמל ולמכשירי החשמל השונים בבית.

רטיבות – צוותי הכיבוי שמגיעים לכבות את השריפה עושים שימוש בכמויות אדירות של מים על הקירות והתקרה של המבנה. המים הללו יוצרים רטיבות בקירות וגורמים להתקלפות של שכבת הטיח מהקיר.

למה חשוב לשקם את הנזקים במהרה?

בניגוד לעבודות ניקיון אחרות, בשיקום נזקים לאחר שריפה יש משמעות מכרעת בכל הקשור לתגובה המהירה שלכם. כתוצאה מהשריפה והעשן, מצטברים בבית חומרים רעילים שעלולים לגרום לנזקים בדרכי הנשימה. בתוך כך, ככל שתמהרו להזמין שירות של ניקיון אחרי שריפה, כך אתם ובני המשפחה שלכם תפחיתו את החשיפה שלכם לחומרים הרעילים הללו. אנחנו מצידנו מתחייבים להגיע אליכם כמה שיותר מהר על מנת לנקות את הדירה ולשקם אותה מנזקי השריפה.

איך משקמים נזקי שריפה ופיח באמצעות לחץ מים?

כשאנחנו מגיעים לדירה שהייתה בה שריפה אנחנו בוחנים לעומק את אופי הנזקים והמורכבות שלהם. רק לאחר מכן אנחנו נחליט באיזו טכנולוגיית ניקוי נשתמש. הטכנולוגיה הנפוצה והמקצועית ביותר כיום לניקוי נזקי פיח ושריפה היא ניקוי בלחץ מים גבוה . מדובר במכשיר מיוחד שיודע להפיק עוצמה אדירה של מים בלחץ של 500 בר.

לחץ המים העצום הזה מאפשר לנו להתמודד עם נזקי השריפה והמים בקלות ובמהירות. באמצעות הדיזות המיוחדות של המכשיר, אנחנו ננקה את הקירות ונסיר מהם כל זכר לריח רע, פיח וטיח מתקלף. למעשה, עבודת הניקיון שנבצע בחלל המבנה תאפשר לבעלי המקצוע שישקמו וישפצו אותו לבצע את העבודה בקלות ובמהירות.

מה היתרון בשיקום נזקי שריפה באמצעות לחץ מים?

ניקיון יסודי – את  ניקוי אנחנו מבצעים באמצעות מכונה מיוחדת שמזרימה ים בלחץ אדיר של 500 בר ובטמפרטורות גבוהות, כך שהניקוי שתקבלו יסיר את כל הכתמים והפיח שנותרו בשירה כתוצאה מהשריפה.

קוטל את הרעלים – באמצעות לחץ המים והטמפרטורה הגבוהה שלהם, אנחנו מחטאים את כל המשטחים בדירה וקוטלים את כל הרעלים שהצטברו, על מנת שאתם לא תצטרכו להיחשף אליהם.

ידידותי לסביבה – אנחנו מבצעים את הניקוי רק באמצעות מים ולא משלבים חומרים כימיים כלל, מה שאומר שמדובר בניקוי ירוק שאינו מזיק לסביבה.

חסכוני במים – מכשיר השטיפה מפיק לחץ כה גבוה, כך שאנחנו עושים שימוש מינימלי במים, ניקוי חסכוני באופן משמעותי.

למה עם Projet?

כחברה שהשירות האישי שלה נמצא בראש מעייניה, אנחנו מתחייבים שאתם,  לקוחות שלנו, נמצאים כל הזמן במרכז ונשמח לתת לכם מענה מהיר ומקצועי לסיטואציה הגם כך לא נעימה שבה אתם נמצאים בה עכשיו. לצוותים המקצועיים שלנו יש ניסיון רב בתחום שיקום נזקי שריפה ומים בלחץ מים גבוה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שנתגבר גם על הריחות הרעים, גם על הפיח וגם על הנזקים שנוצרו כתוצאה מכיבוי האש בדירה.

אנחנו מבצעים שימוש בטכנולוגיות הניקוי המתקדמות ביותר כיום בשוק ובאמצעות צוותים מקצועיים שהם לא פחות ממומחים בתחום. את כל הטוב הזה אתם תקבלו במחירים הנוחים בישראל, ללא התפשרות על האיכות והמקצועיות של העבודה. אתם עדיין מתלבטים? טלפון אחד אלינו ואת הנזקים אנחנו משקמים.

100% לקוחות מרוצים ותוצאות מושלמות

ניקוי נזקי אש
ניקוי נזקי פיח

למה לבחור בפרוג'ט לניקוי נזקי אש?

פרוג'ט עומדת בחזית הטכנולוגית ומחזיקה במכשור הטוב בעולם בלעדית בחברתנו , ברשותנו מכשירים בלחצים שונים של בין 350 ל1000 בר, בנוסף המכשירים שלנו עובדים גם על מים חמים וגם על מים קרים ועם ציוד משלים המאפשר פתרון אידאלי לכל לכלוך קשה.

בנוסף אנו מציעים לקוחתנו שירותים נוספים בתחום הניקיון כדי לתת מענה כולל לצרכי הלקוח ולהיות בית לפתרונות ניקוי מתקדמים, בין השירותים הנוספים שאנו מציעים : ניקוי חניונים , ניקוי חול , ניקוי בקרח יבש ועוד.

אנו דוגלים בשיטת עבודה אקולוגית וביצענו פרויקטים רבים ומוצלחים בתחום הניקוי בלחץ מים ואנו עובדים בשיתוף פעולה עם עיריות , רשתות , מוסדות ולקוחות פרטיים ברחבי הארץ.

העובדים שלנו מנוסים ומקצועיים ועוברים הכשרות בהתאם לצורך , אנו מבוטחים  בכל הביטוחים הרלוונטיים לביצוע העבודות והכי חשוב אצלינו יש 100% לקוחות מרוצים.

יתרונות ניקוי בלחץ מים גבוה:

לקוחות מרוצים
0 +

שירותים נוספים

ניקוי גרנוליט

גרנוליט הינו אחד מציפויים האהובים בישראל לריצוף של מדרכות , שבילים , חצרות וגנות בגלל היותו חיפוי מרשים המשתלב בכל מקום , אם זאת כדי לשמור על המראה הקלאסי ומרשים של הגרנוליט יש לבצע ניקוי מקצועי אחת לתקופה ובכך לשמר את הטקסטורה הנקייה והאלגנטית של המשטח.

ניקוי אבן משתלבת

כמעט בכל שביל ומדרכה בישראל תמצאו אבנים משתלבות, מה שהופך אותן לצורת הריצוף הפופולארית ביותר בשטחים חיצוניים, שילוב אבן משתלבת במדרכות ושבילים מביא איתו גם לכלוך רב ועמוק שיש קושי בהסרתו. נכון להיום שיטת הניקוי היעילה ביותר לאבן משתלבת היא ניקוי בלחץ מים גבוה מאוד תוך שימוש במים רותחים, חברת פרוג'ט מציעה שירות זה ברמת הניקוי הגבוה ביותר שקיימת בשוק ע"י שימוש במכונות הטובות בעולם.

ניקוי חזיתות

חזית הבניין היא אחד הדברים החשובים ביותר בכל בניין. החזית היא הפנים של הבניין וכאשר היא נראית מלוכלכת, שחורה או אפילו יש בה קילופי טיח או צבע היא משדרת תחושה לא נעימה וטובה וגורמת לבניין להיראות מוזנח ולא מזמין. באמצעות ניקוי חזיתות מבנים אפשר לנקות את המבנה במקצועיות ולהעניק לו מראה נקי ורענן. באמצעות ניקוי חזיתות בלחץ מים גבוה ניתן ליהנות מבניין נקי וחדיש שגורם לאווירה חיובית.

ניקוי אבן ירושלמית

חיפוי אבן ירושלמית פופולארי באזור ירושלים אבל לא רק , המון בעלי בתים ומבנים בוחרים לחפות את הקירות החיצוניים באבן ירושלמית מה שמקנה מראה אותנטי וייחודי לארץ ישראל , כמו כל חיפוי חיצוני גם האבן הירושלמית מתלכלכת במרוצת השנים ואי תחזוקה וניקיון הולם מקנה לה מראה מוזנח ולא אסטטי.

הסרת גרפיטי

מפגעי גרפיטי סביבתי בשטחיים פרטים וציבוריים הינם בעיה של רבים שאותה לא מצליחים למנוע , המזל הוא שחברת פרוג'ט מסוגלת לנקות ולהסיר את הגרפיטי מכל סוגי המשטחים והקירות לרבות אבן ירושלמית , שיש , אבן משתלבת , שליכט ועוד.

ניקוי חניונים

חברת פרוג׳ט מציעה לכם שירות ניקוי חניונים ברמה הגבוהה ביותר תוך שימוש במכשור המתקדם בעולם וע״י אנשי צוות מקצועיים ואדיבים! ‏בכל בניין משרדים, בניין מגורים ומרכז מסחרי נמצא חניון תת קרקעי או חניון חיצוני . מעצם היותם מתחמי חניה של רכבים רבים אשר עוברים ושבים בו מתמלא החניון בפיח, כתמי שמן וליכלוכים רבים נוספים אשר הורדתם היא עבודה למקצוענים בלבד.

גלריית עבודות

נגישות