קילוף טיח שליכט/שפריץ בלחץ מים גבוה

אנו בפרוג'ט מנקים בלחץ מים גבוה עם המכונה הטובה והמתקדמת ביותר בעולם ובשיטת ניקוי אקולוגית ללא חומרים בכלל!

077-8048-424

קילוף טיח שפריץ/ ניקוי טיח עושים רק עם פרוג'ט! ברשותנו ציוד מתקדם המביא לתוצאות מדהימות בשיטת עבודה אקולוגית ומהירה . 

 

מוזמנים ליצור קשר ולקבל הצעה משתלמת מהמומחים שלנו ✔

איך מקלפים טיח בלחץ מים גבוה?

עם הזמן וכתוצאה מבלאי טבעי ושינויי מזג האוויר, טיח השפריץ נוטה להתבלות ולהתקלף. במצב כזה, שכבת האיטום של הקיר לא תתפקד כמו שצריך ולכם לא תהיה ברירה אלא להסיר הטיח לחלוטין. בניגוד להסרת טיח שפריץ באמצעות שיטות מסורתיות כמו שימוש בפטישים, כיום הטכניקה המתקדמת ביותר היא באמצעות מכשיר לחץ מים גבוה.

מדובר במכשיר עוצמתי בעל דיזות מיוחדות שפולטות את המים בלחץ אדיר של 500-1000 בר ומנתקות את שכבת טיח השפריץ מקיר הבטון. בנוסף מסירים בשיטה זאת גם שאריות של טיח או אבנים רופפות, על מנת להכין את הקיר ליישום שכבת טיח חדשה. בתום העבודה, בעל המקצוע המיישם את הטיח יוכל למרוח שכבה ראשונה על הקיר החלק בקלות וביעילות. חשוב לציין, במידה והטיח אכן מתקלף אצלכם, מומלץ לא להזניח או להתמהמה, מכיוון שהדבר עלול לגרום להיחלשות של הקיר שיספוג לחות ולכלוך.

מה היתרונות של קילוף טיח בלחץ מים גבוה?

 

עלויות נמוכות וביצוע מהיר ביחס לשיטה המסורתית

קילוף טיח בלחץ מים מאפשר לקלף חלקים גדולים של טיח בזמן קצר על ידי שימוש במכשור מותאם ועוצמתי ובטכניקות עבודה מדוייקות.

כמו כן כאשר מסירים שכבת טיח בלחץ מים גבוה חוסכים גם בעליות כוח אדם ובזמן ביצוע אשר יקר לכולם .  

עבודה נקיה ללא נזקים – בניגוד לשיטות מסורתיות שעלולות לגרום לנזקים בקירות, הסרת טיח שפריץ בלחץ מים גבוה מניבה את התוצאות המקצועיות ביותר ואתם תקבלו קיר חלק ומוכן לטיח וצביעה. חשוב לציין, ככל שעבודת ההסרה תהיה מקצועית ונקייה יותר, כך הבסיס ליישום שכבת הטיח הבאה יהיה טוב יותר.

נגישות מלאה בגובה – במקרים בהם תצטרכו להסיר את שכבת הטיח ממעטפת של בניין גבוה, נוכל לבצע שימוש במנוף מיוחד שיספק לנו גישה מלאה לכל האזורים שבהם נצטרך להשתמש במכשיר וכך יבוצע קילוף טיח באופן אידיאלי.

שיטה חסכונית במים – מכיוון שאת העבודה אנחנו מבצעים בלחץ מים גבוה בטמפרטורה גבוהה, אנחנו לא צריכים להשתמש בכמויות גדולות של מים על מנת להסיר את הטיח, כך שמדובר בשיטה חסכונית ביותר.

ידידותי לסביבה – ניקוי באמצעות מכשיר לחץ מים גבוה נחשב לניקוי ירוק שלא מבצע שימוש בחומרים כימיים שעלולים להזיק לסביבה או לבריאות שלכם.

עבודה מהירה והספק מרשים- כשמסירים טיח באמצעות מכשיר לחץ מים גבוה מותאם העבודה תהיה מהירה בהרבה מאשר קילוף טיח בשיטה המסורתית, חברה מקצועית לניקוי בלחץ מים גבוה מכירה את טכניקות העבודה והמדדים המתאימים להסרת הטיח באופן אידיאלי שיכול לחסוך זמן עבודה ביותר מחצי. 

 

איך בוחרים ספק שירות מקצועי לקילוף טיח?

אחד האלמנטים הכי חשובים בבחירת ספק השירות הוא ניסיון ומיומנות. אחרי הכל, ככל שבעל המקצוע יהיה מנוסה יותר בהסרת טיח שפריץ, כך סביר להניח שהעבודה תתבצע על הצד המקצועי ביותר. לכן, לפני שאתם ממהרים להתקשר לבעל המקצוע, עצרו רגע ובדקו שאכן מדובר בבעל מקצוע מנוסה, כזה שנוהג לעמוד בזמנים, לבצע עבודה מקצועית ולגבות מחיר הוגן בגינה. כשאתם מזמינים את השירות מ- Projet, אתם יכולים להיות בטוחים שעשינו עבורכם כבר את כל הבדיקות ולא תקבלו מאיתנו בעלי מקצוע שהם לא פחות ממומחים בתחום.

קילוף טיח בלחץ מים גבוה – למה עם Projet?

כאשר מקלפים טיח שפריץ באמצעות מכשיר לחץ מים גבוה זה לא משחק ילדים, מכיוון שיש משמעות מכרעת לכל הקשור בהסרה מקצועית של הטיח והכנה של הקיר ליישום שכבת הטיח החדשה. אנחנו ב- Projet מבצעים את העבודה באמצעות המכשור הכי מתקדם כיום בעולם, מכשור שנמצא בשימוש בלעדי שלנו.

לצוותים המקצועיים שלנו יש ניסיון רב בניקוי בלחץ מים גבוה, לרבות הסרת טיח שפריץ בגובה מהמעטפת החיצונית של הבניין. לכן, כשאתם מזמינים את השירות מחברת Projet, אתם יכולים להיות רגועים ושקטים שנבצע עבורכם את העבודה על הצד המקצועי ביותר. אצלנו תקבלו שירות אישי ונלווה אתכם לאורך כל

הדרך, החל משלב הייעוץ והמשך לשלב ביצוע העבודה, אם תבחרו להזמין את השירות מאיתנו כמובן. אז למה אתם מחכים? טלפון אחד ל- 0778048424 ואנחנו מגיעים אליכם להסיר את הטיח.

100% לקוחות מרוצים ותוצאות מושלמות!

למה לבחור בפרוג'ט לניקוי בלחץ מים?

פרוג'ט עומדת בחזית הטכנולוגית ומחזיקה במכשור הטוב בעולם בלעדית בחברתנו , ברשותנו מכשירים בלחצים שונים של בין 350 ל1000 בר, בנוסף המכשירים שלנו עובדים גם על מים חמים וגם על מים קרים ועם ציוד משלים המאפשר פתרון אידאלי לכל לכלוך קשה.

בנוסף אנו מציעים לקוחתנו שירותים נוספים בתחום הניקיון כדי לתת מענה כולל לצרכי הלקוח ולהיות בית לפתרונות ניקוי מתקדמים, בין השירותים הנוספים שאנו מציעים : ניקוי חניונים , ניקוי חול , ניקוי בקרח יבש ועוד.

אנו דוגלים בשיטת עבודה אקולוגית וביצענו פרויקטים רבים ומוצלחים בתחום הניקוי בלחץ מים ואנו עובדים בשיתוף פעולה עם עיריות , רשתות , מוסדות ולקוחות פרטיים ברחבי הארץ.

העובדים שלנו מנוסים ומקצועיים ועוברים הכשרות בהתאם לצורך , אנו מבוטחים  בכל הביטוחים הרלוונטיים לביצוע העבודות והכי חשוב אצלינו יש 100% לקוחות מרוצים.

יתרונות ניקוי בלחץ מים גבוה:

לקוחות מרוצים
0 +

שירותים נוספים

ניקוי גרנוליט

גרנוליט הינו אחד מציפויים האהובים בישראל לריצוף של מדרכות , שבילים , חצרות וגנות בגלל היותו חיפוי מרשים המשתלב בכל מקום , אם זאת כדי לשמור על המראה הקלאסי ומרשים של הגרנוליט יש לבצע ניקוי מקצועי אחת לתקופה ובכך לשמר את הטקסטורה הנקייה והאלגנטית של המשטח.

ניקוי אבן משתלבת

כמעט בכל שביל ומדרכה בישראל תמצאו אבנים משתלבות, מה שהופך אותן לצורת הריצוף הפופולארית ביותר בשטחים חיצוניים, שילוב אבן משתלבת במדרכות ושבילים מביא איתו גם לכלוך רב ועמוק שיש קושי בהסרתו. נכון להיום שיטת הניקוי היעילה ביותר לאבן משתלבת היא ניקוי בלחץ מים גבוה מאוד תוך שימוש במים רותחים, חברת פרוג'ט מציעה שירות זה ברמת הניקוי הגבוה ביותר שקיימת בשוק ע"י שימוש במכונות הטובות בעולם.

ניקוי חזיתות

חזית הבניין היא אחד הדברים החשובים ביותר בכל בניין. החזית היא הפנים של הבניין וכאשר היא נראית מלוכלכת, שחורה או אפילו יש בה קילופי טיח או צבע היא משדרת תחושה לא נעימה וטובה וגורמת לבניין להיראות מוזנח ולא מזמין. באמצעות ניקוי חזיתות מבנים אפשר לנקות את המבנה במקצועיות ולהעניק לו מראה נקי ורענן. באמצעות ניקוי חזיתות בלחץ מים גבוה ניתן ליהנות מבניין נקי וחדיש שגורם לאווירה חיובית.

ניקוי אבן ירושלמית

חיפוי אבן ירושלמית פופולארי באזור ירושלים אבל לא רק , המון בעלי בתים ומבנים בוחרים לחפות את הקירות החיצוניים באבן ירושלמית מה שמקנה מראה אותנטי וייחודי לארץ ישראל , כמו כל חיפוי חיצוני גם האבן הירושלמית מתלכלכת במרוצת השנים ואי תחזוקה וניקיון הולם מקנה לה מראה מוזנח ולא אסטטי , לכן אנו בחברת פרוג'ט כאן בשבילכם כדי לנקות ולחדש לכם את חיפוי האבן ירושלמית באמצעות ניקוי בלחץ מים גבוה מאוד ולהגיע לכל הלכלוכים והכתמים העמוקים ביותר בעבודה מקצועית ויסודית שתחדש לכם את האבן הירושלמית עד היסוד.

הסרת גרפיטי

מפגעי גרפיטי סביבתי בשטחיים פרטים וציבוריים הינם בעיה של רבים שאותה לא מצליחים למנוע , המזל הוא שחברת פרוג'ט מסוגלת לנקות ולהסיר את הגרפיטי מכל סוגי המשטחים והקירות לרבות אבן ירושלמית , שיש , אבן משתלבת , שליכט ועוד.

ניקוי חניונים

חברת פרוג׳ט מציעה לכם שירות ניקוי חניונים ברמה הגבוהה ביותר תוך שימוש במכשור המתקדם בעולם וע״י אנשי צוות מקצועיים ואדיבים! ‏בכל בניין משרדים, בניין מגורים ומרכז מסחרי נמצא חניון תת קרקעי או חניון חיצוני . מעצם היותם מתחמי חניה של רכבים רבים אשר עוברים ושבים בו מתמלא החניון בפיח, כתמי שמן וליכלוכים רבים נוספים אשר הורדתם היא עבודה למקצוענים בלבד.

גלריית עבודות

נגישות