ניקוי קירות חיצוניים בלחץ מים גבוה

אנו בפרוג'ט מנקים בלחץ מים גבוה עם המכונה הטובה והמתקדמת ביותר בעולם ובשיטת ניקוי אקולוגית ללא חומרים בכלל!

077-8048-424

ניקוי קירות חיצוניים

הקירות החיצוניים של הבניין מלוכלכים? זקוקים לניקוי מקצועי? הגעתם למקום הנכון, ניקוי קירות חיצוניים בלחץ מים הוא הפתרון המושלם עבורכם.

מה זה ניקוי קירות חיצוניים בלחץ מים?

ניקוי קירות בלחץ מים היא טכנולוגיה מתקדמת לניקוי כל סוגי הקירות והחיפויים החיצוניים. עם הזמן, כתוצאה מבלאי טבעי ושינויי מזג האוויר, חיפוי החוץ של המבנה מאבד מהברק שלו ומתלכלך. שטיפת הקירות החיצוניים בלחץ מים תסיר את כל הלכלוך והכתמים במהירות וביעילות, כמובן ללא כל נזק לחיפוי.

הניקוי עצמו מתבצע באמצעות מכונה מיוחדת שאליה מחוברות דיזות שפשוט מזרימות את המים בלחץ גבוה מאד. לחץ המים מאפשר לנו להתגבר על כל סוגי הכתמים, גם על כתמים מורכבים וקשים במיוחד. המים פשוט חודרים את שכבת הכתם ומסירים אותו מהמשטח במהירות וללא כל נזק.

ניקוי קירות חיצוניים בשיטת התזת חול 

שיטה נוספת לניקוי קירות חיצוניים היא שיטת הניקוי בהתזה, בשיטה זאת בדומה לניקוי בלחץ מים משתמשים במכשיר ייעודי הבנוי ממשאבה ואקדח התזה רק שבמקום להתיז מים מתיזים חומרים שוחקים כגון חול, כדורי פלדה, סודה ועוד. 

ניקוי קירות חיצוניים בהתזת חול מומלץ בעיקר כאשר מדובר על כתמים קשים שחדרו לעומק האבן ולכן יש צורך בשיטת ניקיון יותר אגרסיבית. לפני תחילת עבודה בניקוי חול יש יש לוודא שמשתמשים בחומר הנכון שמתאים ביותר לסוג האבן כדי למנוע שחיקה עודפת או נזק לאבן. 

ניקוי קירות חיצוניים – כל השירותים

ניקוי אבן ירושלמית –

בניגוד לאבנים אחרות, אבן ירושלמית היא אבן בעלת כושר ספיגה גבוה של לכלוך ולחות. בתוך כך, היא גם נחשבת לאבן עדינה ורגישה מאד. למעשה, ניקוי אבן בלחץ מים היא הטכניקה היחידה שמתאימה לאבן כזו, על מנת למנוע נזקים.

כל סוגי החיפויים – ניקוי קירות חיצוניים בלחץ מים מתאים לקירות עם כל סוגי החיפויים ולמעט אבן ירושלמית, נוכל לנקות עבורכם גם קירות המחופים באבן צפחה, בזלת, גרנוליט, בטון ועוד מיני סוגים שונים של חיפויים.

ניקוי חומות –

אם החומה של חזית הבית שלכם כבר איבדה מהברק שלכם והיא מלאה בכתמים קשים שאתם לא מצליחים להתמודד איתם בעצמכם, באמצעות ניקוי בלחץ מים נוכל להסיר לכם אותם והחזיר לחומה את הברק שמאפיין אותה.

ניקוי בגובה –

לצוותים המקצועיים שלנו יש את הניסיון והמיומנות בעבודה בגובה ולא פחות חשוב מזה, את כל האישורים והביטוחים המתאימים, כך שאתם יכולים להיות יותר מרגועים להזמין מאיתנו את השירות.

ניקוי קירות חיצוניים מגרפיטי 

המון מפגעי גרפיטי נראים על קירות חיצוניים של בניינים, חומות, עמודים וכו, הגרפיטי לרוב נוצר על ידי שימוש בספרי צבע שאינו מסיס בחומרי ניקיון טריוויאליים לכן יש להשתמש באמצעיים אגרסיביים יותר כגון ניקוי בלחץ מים או ניקוי חול. כדי להוריד גרפיטי מקירות חיצוניים יש להשתמש בלחץ מים חמים בעוצמה גבוהה או ניקוי חול רטוב אשר משייף קלות את הגרפיטי ומסלק את המפגע.  

הכנה לצביעה וציפוי –

לפני שצובעים קירות חיצוניים, מומלץ מאד לוודא שהקירות נקיים על מנת שיוכלו לספק תשתית איתנה לצבע. באמצעות לחץ המים נוכל לנקות עבורכם את הקירות החיצוניים ולהכין אותם בצורה מושלמת לצביעה.

מה היתרונות בניקוי קירות חיצוניים בלחץ מים?

ניקוי טבעי – ניקוי קירות בלחץ מים גבוה הוא ניקוי ירוק וטבעי, אנחנו לא עושים שימוש בחו בחומרים כימיים ושמים דגש גבוה על איכות הסביבה. הדבר חשוב במיוחד כשמדובר בבניינים משותפים שבהם גרים הדיירים בזמן העבודה.

ללא נזקים – ניקוי קירות היא טכנולוגיה מתקדמת ומוכחת שמסייעת לנו להתמודד עם הכתמים הקשים מבלי לגרום נזק לקירות, כך שאתם יכולים להיות רגועים.

מהיר וחסכוני במים – ניקוי קירות חיצוניים בלחץ מים הוא ניקוי מהיר ביחס לשיטות אחרות בשוק, מה גם שמדובר בשיטה חסכונית מאד במים.

נגישות מלאה – ניקוי בלחץ מים מתבצע תוך נגישות מלאה לכל האזורים בקיר החיצוני וגם אם מדובר בעבודה בגובה, לנו יש את הכלים לעשות זאת, כמובן שגם את כל האישורים והביטוחים.

כל כמה זמן כדאי לנקות את הקירות החיצוניים?

במידה והמבנה שלכם ממוקם במרכזה של עיר סואנת, סביר להניח שהקירות החיצוניים שלכם יתלכלו בהר מאד בעקבות הזיהום והפיח. המצב כזה, אנחנו ממליצים לכם להזמין את השירות לפחות אחת לרבעון. במידה ואתם גרים בבניין שנמצא מחוץ למרכז העיר, אנחנו ממליצים לכם להזמין את השירות אחת לשנה, זה עשוי להספיק לכם.

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים את השירות?

לפני שאתם ממהרים לסגור עם ספק לניקוי קירות חיצוניים, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את כל חוות הדעת והביקורות עליו. אתם צריכים לוודא שמדובר בספק שירות מקצועי ואמין, כזה שיש לו מספיק שנות ניסיון בתחום ושיש מאחוריו שורה של לקוחות מרוצים שיוכלו להעיד על המקצועיות שלו. בנוסף, אנחנו ממליצים לכם לעשות בדיקת מחירים, על מנת לקבל איזה שהוא מושג על העלות של העבודה.

ניקוי קירות חיצוניים – רק עם projet

כיום יש מגוון רחב של ספקי שירות לניקוי קירות חיצוניים, אך כשאתם מזמינים את השירות מ- projet, אתם יכולים להיות שקטים ורגועים שאתם מקבלים את השירות האישי והמקצועי ביותר. בעלי המקצוע שלנו הם לא פחות ממומחים בתחום והשילוב בין המקצועיות שלהם לשימוש בכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר מאפשרים לנו להגיע לתוצאות שהן לא פחות ממושלמות. כמובן שבכל הקשור לניקוי קירות חיצוניים בגובה, אתם יכולים להיות רגועים מפני שיש לנו את כל האישורים והביטוחים המתחייבים בחוק.

אתם עדיין מתלבטים? צרו איתנו קשר עוד היום ב- 077-8048424, קבלו הצעת מחיר משתלמת לניקוי קירות חיצוניים ואנחנו בדרך אליכם.

100% לקוחות מרוצים ותוצאות מושלמות!

ניקוי קירות חיצוניים
ניקוי קירות חיצוניים
שטיפת קירות חיצוניים
שטיפת קירות חיצוניים
ניקוי קיר חיצוני
ניקוי קיר חיצוני

למה לבחור בפרוג'ט לניקוי בלחץ מים?

פרוג'ט עומדת בחזית הטכנולוגית ומחזיקה במכשור הטוב בעולם בלעדית בחברתנו , ברשותנו מכשירים בלחצים שונים של בין 350 ל1000 בר, בנוסף המכשירים שלנו עובדים גם על מים חמים וגם על מים קרים ועם ציוד משלים המאפשר פתרון אידאלי לכל לכלוך קשה.

בנוסף אנו מציעים לקוחתנו שירותים נוספים בתחום הניקיון כדי לתת מענה כולל לצרכי הלקוח ולהיות בית לפתרונות ניקוי מתקדמים, בין השירותים הנוספים שאנו מציעים : ניקוי חניונים , ניקוי חול , ניקוי בקרח יבש ועוד.

אנו דוגלים בשיטת עבודה אקולוגית וביצענו פרויקטים רבים ומוצלחים בתחום הניקוי בלחץ מים ואנו עובדים בשיתוף פעולה עם עיריות , רשתות , מוסדות ולקוחות פרטיים ברחבי הארץ.

העובדים שלנו מנוסים ומקצועיים ועוברים הכשרות בהתאם לצורך , אנו מבוטחים  בכל הביטוחים הרלוונטיים לביצוע העבודות והכי חשוב אצלינו יש 100% לקוחות מרוצים.

יתרונות ניקוי בלחץ מים גבוה:

לקוחות מרוצים
0 +

שירותים נוספים

ניקוי גרנוליט

גרנוליט הינו אחד מציפויים האהובים בישראל לריצוף של מדרכות , שבילים , חצרות וגנות בגלל היותו חיפוי מרשים המשתלב בכל מקום , אם זאת כדי לשמור על המראה הקלאסי ומרשים של הגרנוליט יש לבצע ניקוי מקצועי אחת לתקופה ובכך לשמר את הטקסטורה הנקייה והאלגנטית של המשטח.

ניקוי אבן משתלבת

כמעט בכל שביל ומדרכה בישראל תמצאו אבנים משתלבות, מה שהופך אותן לצורת הריצוף הפופולארית ביותר בשטחים חיצוניים, שילוב אבן משתלבת במדרכות ושבילים מביא איתו גם לכלוך רב ועמוק שיש קושי בהסרתו. נכון להיום שיטת הניקוי היעילה ביותר לאבן משתלבת היא ניקוי בלחץ מים גבוה מאוד תוך שימוש במים רותחים, חברת פרוג'ט מציעה שירות זה ברמת הניקוי הגבוה ביותר שקיימת בשוק ע"י שימוש במכונות הטובות בעולם.

ניקוי חזיתות

חזית הבניין היא אחד הדברים החשובים ביותר בכל בניין. החזית היא הפנים של הבניין וכאשר היא נראית מלוכלכת, שחורה או אפילו יש בה קילופי טיח או צבע היא משדרת תחושה לא נעימה וטובה וגורמת לבניין להיראות מוזנח ולא מזמין. באמצעות ניקוי חזיתות מבנים אפשר לנקות את המבנה במקצועיות ולהעניק לו מראה נקי ורענן. באמצעות ניקוי חזיתות בלחץ מים גבוה ניתן ליהנות מבניין נקי וחדיש שגורם לאווירה חיובית.

ניקוי אבן ירושלמית

חיפוי אבן ירושלמית פופולארי באזור ירושלים אבל לא רק , המון בעלי בתים ומבנים בוחרים לחפות את הקירות החיצוניים באבן ירושלמית מה שמקנה מראה אותנטי וייחודי לארץ ישראל , כמו כל חיפוי חיצוני גם האבן הירושלמית מתלכלכת במרוצת השנים ואי תחזוקה וניקיון הולם מקנה לה מראה מוזנח ולא אסטטי.

הסרת גרפיטי

מפגעי גרפיטי סביבתי בשטחיים פרטים וציבוריים הינם בעיה של רבים שאותה לא מצליחים למנוע , המזל הוא שחברת פרוג'ט מסוגלת לנקות ולהסיר את הגרפיטי מכל סוגי המשטחים והקירות לרבות אבן ירושלמית , שיש , אבן משתלבת , שליכט ועוד.

ניקוי חניונים

חברת פרוג׳ט מציעה לכם שירות ניקוי חניונים ברמה הגבוהה ביותר תוך שימוש במכשור המתקדם בעולם וע״י אנשי צוות מקצועיים ואדיבים! ‏בכל בניין משרדים, בניין מגורים ומרכז מסחרי נמצא חניון תת קרקעי או חניון חיצוני . מעצם היותם מתחמי חניה של רכבים רבים אשר עוברים ושבים בו מתמלא החניון בפיח, כתמי שמן וליכלוכים רבים נוספים אשר הורדתם היא עבודה למקצוענים בלבד.

גלריית עבודות

נגישות