ניקוי חזיתות בלחץ מים בכל גובה ובמחיר משתלם

אנו בפרוג'ט מנקים בלחץ מים גבוה עם המכונה הטובה והמתקדמת ביותר בעולם ובשיטת ניקוי אקולוגית ללא חומרים בכלל!

077-8048-424

ניקוי חזיתות זאת עבודה מורכבת לאנשי מקצוע מיומנים בעלי התמחות בעבודה בגובה וציוד מתקדם, בפרוג'ט אנו מתמחים בניקוי חזיתות בכל גובה כולל פתרונות הגבהה ובטכנולוגיות מגוונות כגון ניקוי בלחץ מים גבוה, ניקוי חול וניקוי משולב.

 

מוזמנים ליצור קשר ולקבל יעוץ והצעה ללא התחייבות 0778048424

 

אילו סוגי לכלוך קיימים ויש לנקות אותם באמצעות ניקוי חזיתות מבנים?

ישנם לא מעט סוגי לכלוך אשר מצריכים ניקוי חזיתות מבנים סוגים אלה כוללים: ערפיח אשר קיים בבניינים אורבניים במיוחד אם הם נמצאים ברחובות ראשיים שיש בהם הרבה תנועה לאורך שעות היום, קילופי טיח של בניין או קילופי צבע אשר נגרמים עם השנים, סימני צמחים אשר טיפסו בעבר, סימני רטיבות, סימני עובש, שכבת לכלוך אשר נגרמת מאבק, לחות ואדי שמן בישול המתפזרים מחלונות הבתים, סימני חלודה בין שזה ברזל חלוד, מעקות, סורגים ועוד. כל אלה משפיעים על מראה הבניין עצמו והדרך היחידה להיפטר מהם היא לעשות ניקוי חזיתות מבנים. הדרך לניקוי חזיתות מבנים היא באמצעות ניקוי בלחץ מים גבוה, באמצעו ניקוי זה אפשר לנקות בקלות ובמהירות את כל סוגי החזיתות בין שמבנים ציבוריים, משרדים, מפעלים ואפילו בתים פרטיים.

מתי יש צורך לבצע ניקוי חזית בניין?

אם המבנה שבו אתם נמצאים ישן מאוד וכולל לא מעט לכלוכים שונים כמו: פיח, סימני חלודה, צבע שדהה, קילופי טיח, סימני עובש לחות ואדי שמן זה הזמן לבצע ניקוי חזיתות מבנים. באמצעות הניקוי של חזיתות הבניין אפשר להקנות לבניין מראה חדיש ורענן אשר מתאים לעידן בו אנו חיים ולשאר המבנים בשטח.

ניקוי חזית בניין- החשיבות של עבודה עם חברה מקצועית. 

ניקוי חזית בניין הינה עבודת ניקיון מורכבת ומסוכנת ביותר, שילוב של עבודה בגובה רב ומציאת פתרון הגבהה הולם המאפשר גם להגיע לכל השטח ובמקביל לאחוז מכשירי ניקיון עוצמתיים מעוררי הדף רב מייצרים יחד מורכבות שרק חברה מקצועית ומנוסה תוכל לתת להם מענה. כמו כן ישנה חשיבות גבוהה ביותר לעבודה בטיחותית תחת נהלי עבודה מחמירים הכוללים הכשרות, מיגון וציוד מתאים. 

חברת ניקוי חזיתות מקצועית תדע לתת פתרונות מגוונים גם לשיטת ההגבהה כמו למשל במת הרמה, סנפלינג , פיגום תלוי או מנוף וגם ברמת שיטת הניקיון, ישנן חיפויים אותם מומלץ לנקות באמצעות ניקוי בלחץ מים ויש כאלו שיותר יתאים להם ניקוי חול, לכן חשוב לקחת חברה מנוסה אשר תבנה לכם את תוכנית העבודה האידאלית ביותר עבור הפרוייקט. 

 

 

 

מהו ניקוי חזיתות בלחץ מים?

כדי להסיר את הלכלוך ואת הכתמים שהצטבר על מבנה חזית הבניין משתמשים בניקוי חזיתות בלחץ מים. ניקוי זה כולל ניקוי בלחץ מים גבוה, יש להתיז מים קרים או חמים בלחצים גבוהים בתוספת סבון על בסיס שומן צמחי. ניקוי זה עוזר לחדור לשכבות העמוקות של המבנה ואף לחריצים הקטנים ביותר ולנקות אותם באופן יסודי. מדובר על פתרון יעיל ומהיר שאינו פוגע במשטחים ואף מעניק למבנה את הצבע האמיתי שלו בטרם הלכלוך. הניקוי של חזיתות הבניין, מעניק לבניין מראה נקי ורענן ממש בדומה לבניין חדש. דבר זה משנה לחלוטין מראהו המוזנח של המבנה טרם הניקוי וגורם לתחושה נעימה וכיפית להסתכל על הבניין.

האם ניקוי חזיתות מבנים מתאים לכל סוגי המבנים?

ניקוי חזיתות מבנים מתאים לכל סוגי המבנים בין שמדובר על מבנים ציבוריים של מוסדות ציבוריים, בניינים, משרדים, מפעלים או אם מדובר על בניינים פרטיים. כל אחד מהמבנים הללו צובר לא מעט לכלוך עם השנים וזקוק לחידוש חזיתות המבנה. והדרך הטובה להסרת לכלוך זה היא באמצעות הניקוי של חזיתות הבניין.

חשיבות ניקוי חזיתות מבנים

ניקוי חזית הבניין בעלת חשיבות רבה במיוחד שמדובר על רושם ראשוני של לקוח או העסק עצמו. אחד הדברים שמשאירים רושם ראשוני חיובי הוא ניקיון ומראה חיצוני. שמדובר על מראה חזית הבניין במיוחד על מבנים ישנים, מדובר על בתים ישנים מאוד ומוזנחים שלא משקיעים בהם יותר מדי, אך הם עושים רושם ראשוני שלילי אצל הלקוח שרוצה לסגור עבודה עם עסק מסוים ואף יכול להשפיע על קבלת החלטתו אם לעבוד או לא. בניין נקי ומסודר, עם מראה חיצוני טוב עושה רושם טוב ואף אווירה חיובית ונעים לשהות בו. לכן ניקוי חזיתות מבנים חובה לבניינים ישנים ומלוכלכים. ניקוי חזיתות מבנים יגרום לבניין להיראות טוב חיצונית יותר ולאווירה טובה וחיובית מאשר בניין מלוכלך ומוזנח.

מה היתרונות של ניקוי חזית בניין בלחץ מים?

באמצעות ניקוי חזיתות בלחץ מים אפשר ליהנות מיתרונות רבים על פני ניקוי בשיטות אחרות. יתרונות אלה כוללים:

חסכון בזמן באמצעות ניקוי חזיתות בלחץ מים, ניתן לחסוך בזמן יקר ולבצע את הניקוי של חזיתות הבניין בצורה היעילה והמהירה ביותר.

אינו פוגע במשטח הבניין הניקוי עצמו לא פוגע במשטחים או שורט אותם כמו שקורה בשיטות ניקוי אחרות.

חסכון במים – באמצעות ניקוי חזיתות בלחץ מים, ניתן לחסוך במים הודות לשיטת הניקוי היעילה והמהירה שכוללת סבון.

ידידותי לסביבה – השיטה אינה מזהמת את הסביבה כמו שיטות אחרות בשוק וכן ידידותית ביותר לסביבה.

יתרונות אלה הופכים את שיטות ניקוי חזיתות בלחץ מים לשיטה הטובה ביותר לכל סוגי המבנים הקיימים בין שזה משרדים, מפעלים או אפילו בתים פרטיים.

כיצד מתבצע ניקוי חזיתות מבנים?

הניקוי של חזיתות הבניין מתבצע באמצעו כמה שלבים. בשלב הראשון, מגיע צוות החברה למקום עצמו ומאבחן את רמת וסוג הלכלוך של הבניין ומותאם שיטת הניקוי. בשלב השני, מתבצע הניקוי עצמו באמצעות ניקוי חזיתות בלחץ מים אשר מתבצע באמצעות ניקוי חזיתות בגובה, כאשר אנשי המקצוע אשר תלויים בחבלים מקרצפים את הבניין עם מים וסבון ומגיעים לשכבות העמוקות ביותר של הבניין.  חידוש חזיתות למבנה יעזור לו לשפר את מראהו החיצוני ולהעניק לו מראה רענן, חדיש ומותאם לתקופה בה אנו חיים.

במקרים רבים מומלץ לאחר ניקוי החזית ליישם סילר על החיפוי, יש לבחור סילר המתאים לסוג החיפוי ובעל איכויות טובות שישמר לאורך זמן. 

יישום הסילר מקנה גימור מושלם לעבודת הניקיון ועוזר לשמור על ניקוי החזית לאורך זמן.

הסילר נותן מעטפת שקופה לחיפוי אשר אוטמת את המשטח ומגנה עליו מפני חדירת מים והיווצרות כתמים, עובש ורטיבות. 

פרוג'ט מתמחה בניקוי חזיתות מבנים ועומדת בחזית הטכנולוגית מבחינת מכשור והכשרת עובדים – צרו קשר לייעוץ והצעת מחיר משתלמת

https://youtube.com/shorts/tug55MO6Acw?feature=share

ניקוי חזיתות
ניקוי חזיתות
ניקוי חזית בניין
ניקוי חזית בניין
ניקוי חזית
ניקוי חזית

למה לבחור בפרוג'ט לניקוי בלחץ מים?

פרוג'ט עומדת בחזית הטכנולוגית ומחזיקה במכשור הטוב בעולם בלעדית בחברתנו , ברשותנו מכשירים בלחצים שונים של בין 350 ל1000 בר, בנוסף המכשירים שלנו עובדים גם על מים חמים וגם על מים קרים ועם ציוד משלים המאפשר פתרון אידאלי לכל לכלוך קשה.

בנוסף אנו מציעים לקוחתנו שירותים נוספים בתחום הניקיון כדי לתת מענה כולל לצרכי הלקוח ולהיות בית לפתרונות ניקוי מתקדמים, בין השירותים הנוספים שאנו מציעים : ניקוי חניונים , ניקוי חול , ניקוי בקרח יבש ועוד.

אנו דוגלים בשיטת עבודה אקולוגית וביצענו פרויקטים רבים ומוצלחים בתחום הניקוי בלחץ מים ואנו עובדים בשיתוף פעולה עם עיריות , רשתות , מוסדות ולקוחות פרטיים ברחבי הארץ.

העובדים שלנו מנוסים ומקצועיים ועוברים הכשרות בהתאם לצורך , אנו מבוטחים  בכל הביטוחים הרלוונטיים לביצוע העבודות והכי חשוב אצלינו יש 100% לקוחות מרוצים.

יתרונות ניקוי בלחץ מים גבוה:

לקוחות מרוצים
0 +

שירותים נוספים

ניקוי גרנוליט

גרנוליט הינו אחד מציפויים האהובים בישראל לריצוף של מדרכות , שבילים , חצרות וגנות בגלל היותו חיפוי מרשים המשתלב בכל מקום , אם זאת כדי לשמור על המראה הקלאסי ומרשים של הגרנוליט יש לבצע ניקוי מקצועי אחת לתקופה ובכך לשמר את הטקסטורה הנקייה והאלגנטית של המשטח.

ניקוי אבן משתלבת

כמעט בכל שביל ומדרכה בישראל תמצאו אבנים משתלבות, מה שהופך אותן לצורת הריצוף הפופולארית ביותר בשטחים חיצוניים, שילוב אבן משתלבת במדרכות ושבילים מביא איתו גם לכלוך רב ועמוק שיש קושי בהסרתו. נכון להיום שיטת הניקוי היעילה ביותר לאבן משתלבת היא ניקוי בלחץ מים גבוה מאוד תוך שימוש במים רותחים, חברת פרוג'ט מציעה שירות זה ברמת הניקוי הגבוה ביותר שקיימת בשוק ע"י שימוש במכונות הטובות בעולם.

ניקוי חזיתות

חזית הבניין היא אחד הדברים החשובים ביותר בכל בניין. החזית היא הפנים של הבניין וכאשר היא נראית מלוכלכת, שחורה או אפילו יש בה קילופי טיח או צבע היא משדרת תחושה לא נעימה וטובה וגורמת לבניין להיראות מוזנח ולא מזמין. באמצעות ניקוי חזיתות מבנים אפשר לנקות את המבנה במקצועיות ולהעניק לו מראה נקי ורענן. באמצעות ניקוי חזיתות בלחץ מים גבוה ניתן ליהנות מבניין נקי וחדיש שגורם לאווירה חיובית.

ניקוי אבן ירושלמית

חיפוי אבן ירושלמית פופולארי באזור ירושלים אבל לא רק , המון בעלי בתים ומבנים בוחרים לחפות את הקירות החיצוניים באבן ירושלמית מה שמקנה מראה אותנטי וייחודי לארץ ישראל , כמו כל חיפוי חיצוני גם האבן הירושלמית מתלכלכת במרוצת השנים ואי תחזוקה וניקיון הולם מקנה לה מראה מוזנח ולא אסטטי.

הסרת גרפיטי

מפגעי גרפיטי סביבתי בשטחיים פרטים וציבוריים הינם בעיה של רבים שאותה לא מצליחים למנוע , המזל הוא שחברת פרוג'ט מסוגלת לנקות ולהסיר את הגרפיטי מכל סוגי המשטחים והקירות לרבות אבן ירושלמית , שיש , אבן משתלבת , שליכט ועוד.

ניקוי חניונים

חברת פרוג׳ט מציעה לכם שירות ניקוי חניונים ברמה הגבוהה ביותר תוך שימוש במכשור המתקדם בעולם וע״י אנשי צוות מקצועיים ואדיבים! ‏בכל בניין משרדים, בניין מגורים ומרכז מסחרי נמצא חניון תת קרקעי או חניון חיצוני . מעצם היותם מתחמי חניה של רכבים רבים אשר עוברים ושבים בו מתמלא החניון בפיח, כתמי שמן וליכלוכים רבים נוספים אשר הורדתם היא עבודה למקצוענים בלבד.

גלריית עבודות

נגישות