ניקוי חול (ניקוי בהתזת חול)

אנו בפרוג'ט מנקים בהתזת חול עם המכונה הטובה והמתקדמת ביותר בעולם ובשיטת ניקוי אקולוגית ללא חומרים בכלל!

077-8048-424

ניקוי חול פתרון אידאלי לכתמים קשים וקילוף צבע, מוזמנים ליצור קשר לקבלת ייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות 0778048424

 

זקוקים לניקוי עוצמתי להסרת כתמים קשים מכל משטח? הגעתם למקום הנכון. ניקוי בהתזת חול הוא הפתרון עבורכם. מה זה ניקוי חול? למה הוא משמש? איך מבצעים אותו בצורה מקצועית ולמה כדאי לכם להזמין את השירות מאיתנו? כל התשובות לפניכם.

ניקוי חול ניקוי עוצמתי להסרת כתמים קשים וקילוף צבע:

ניקוי חול הינה טכנולוגיית ניקוי מתקדמת המתבצעת על ידי מכונה מיוחדת שעובדת על אוויר דחוס, גז או נוזלים. הרכיבים הללו עוברים בצנרת בלחץ גבוה מאד ומתיזים בעוצמה את החול אל עבר המשטח שאותו צריך לנקות. הטכניקה הזו מזכירה מאד את טכניקת הניקוי בקיטור, אולם השילוב של החול מעניק לה יכולות עוצמתיות יותר.

ניתן לבצע ניקוי בהתזת חול ב2 טכניקות שונות, הטכניקה יבשה והטכניקה הרטובה. את הניקוי בשיטה היבשה מבצעים באמצעות גז או אוויר דחוס שפשוט מתיזים את  חול בעוצמה רבה על המשטח שדורש ניקוי. השיטה הזו מתאימה במיוחד לניקוי משטחי מתכת או אבן. 

ניקוי חול רטוב– זוהי שיטה משולבת המאפשרת לנקות את המשטח בעוצמה על ידי התזת חול בשילוב מים שמעדנים את הפעולה וכך נמנעים משחיקת המשטח, יתרון נוסף בשיטה זאת הוא הבטיחות שכן ניקוי בחול רטוב מונע התפזרות החול במרחב וסכנת שאיפה של הרסיסים. את הניקוי בשיטה הרטובה מבצעים באמצעות שילוב של לחץ מים ונוזלים אחרים.

חשוב לציין, כשאנחנו מגיעים ללקוחות שלנו בשטח אנחנו בוחנים מקרוב את אופי הלכלוך שאנחנו צריכים להסיר ולא פחות חשוב, את הפריסה שלו. יש לנו את הציוד הטכנולוגי הנדרש על מנת להתאים את הניקוי לצרכים שלכם, בין אם מדובר בניקוי מקומי או ניקוי בעל פריסה רחבה יותר.

ניקוי חול מה היתרונות?

 עבודה מדויקת – במהלך העבודה, ניתן לבצע שימוש בדיזות מיוחדות בעלות קדח קטן בקוטר של 2 מ"מ, מה שהופך את העבודה למדויקת, עדינה ונקייה מאד. אנחנו ננקה עבורכם את המשטח בצורה מקומית מבלי לגרום נזק ברדיוס גדול יותר. לכן, במידה ויש לכם כתם נקודתי בחזית הבית או בחומת האבן, אתם יכולים להיות יותר מרגועים להזמין אותנו אליכם.

כיסוי שטח גדול – במידה והמשטח שאותו מנקים או גדול מאד, ניתן להשתמש בדיזות בעלות קדח גדול כיסוי שטח נרחב. זה כמובן מאפשר לנו לבצע את העבודה במהירות, בניגוד לשיטות ניקוי אחרות שעשויות לקחת זמן רב.

תוצאות מושלמות – כמובן שמשך העבודה מושפע באופן ישיר ממורכבות הכתמים והפריסה שלהם, אך אין ספק שניקוי בהתזת חול נחשבת לפעולה מהירה מאד ביחס לטכניקות ניקוי אחריות. גרגירי החול הדקים מצליחים לחדור מתחת לשכבת הלכלוך ופשוט להסיר אותו ללא שום בעיה.

ניקוי חול שימושים-

ניקוי אבן ירושלמית – ניקוי בהתזת חול על אבן ירושלמית היא עבודה שמבצעים כאשר על האבן יש כתמים קשים במיוחד, כמו כתמים של שמן, כתמי צבע, שאריות בטון וטיח. מדובר בעבודה עדינה ורגישה מאד, כך שאם אתם רוצים תוצאות מושלמות, Projet היא הכתובת עבורכם.

קילוף צבע ממשטחים – אחד השימושים המרכזיים של ניקוי חול הוא קילוף צבע מברזל והכנתם לצביעה מחודשת, שיטת העבודה דומה לניקוי בלחץ מים רק שבמקום התזה של מים מתיזים על המשטח חול עם מים יחד בעוצמה גבוהה, הפעולה שוחקת את הצבע וגורמת להתפוררותו. 

איך בוחרים ספק עבור ניקוי חול?

לפני שאתם ממהרים לסגור עם ספק שירות לניקוי בהתזת חול, אנחנו ממליצים לכם לוודא שמדובר בחברה שהיא לא פחות ממומחית בתחום. קראו את כל חוות הדעת וההמלצות על החברה וצרו קשר עם לקוחות קודמים שלה, על מנת לוודא שמדובר בחברה מקצועית, אמינה, כזו שעומדת בזמנים וגובה מחירים הוגנים על השירות. מוצר לציין שכשאתם מזמינים את השירות מאיתנו, אתם יכולים להיות רגועים שעשינו עבורכם את הסינון הנדרש ושאתם מקבלים בעלי מקצוע מעולים ומנוסים בתחום.

לפני שאתם מזמינים שירות של ניקוי חול, אנחנו ממליצים לכם לעשות שיעורי בית בכל הקשור למחירים המקובלים בתחום. בסופו של דבר, ספק שירות מקצועי ואמין הוא ספק שיגיע אליכם לשטח טרם ביצוע העבודה על מנת לעמוד מקרוב על אופי העבודה והמורכבות שלה. רק כך הוא יוכל לספק לכם הצעת מחיר מבוססת ומסודרת שלוקחת בחשבון את כל האלמנטים שעשויים לייקר את המחיר.

ניקוי משטחים תעשייתיים – באמצעות התזת החול ניתן לנקות משטחים קשים מאד לניקוי, כמו משטחי בטון, פלדה, אלומיניום ועוד.

הסרת גרפיטי – גרפיטי נחשב לאחד הכתמים המטרידים ביותר, בטח אם ציירו לכם גרפיטי בחזית הבית. ניקוי גרפיטי בהתזת חול נחשב לטכניקה מומלצת במיוחד, שכן גרגירי החול הדקיקים מצליחים לחדור את שכבת הציור ללא כל בעיה ולהסיר אותו לחלוטין.

הסרת כתמים קשים – בזכות העובדה שמדובר בניקוי בלחץ גבוה, אנחנו מסוגלים להתמודד עם כתמים קשים ועיקשים מאד, כמו כתמי שמן, גריז, פיח ועוד.

הסרת חלודה – באמצעות ניקוי חול סטנדרטי ניתן להסיר חלודה מכל משטח, שכן גרגירי החול מצליחים לחדור מתחת לשכבות הקשור שלה ופשוט להסיר אותה.

הכנת משטחים לצבע – ניקוי בהתזת חול מסייע מאד גם בהכנה של משטחים שונים לציפוי וצביעה. בזכות התזת החול אנחנו מבטיחים שהצבע לא ישמר על המשטח לאורך זמן ולא יתקלף ממנו.

אז למה אתם מחכים? טלפון אחד אלינו ל- 077-8048424 ואנחנו מגיעים אליכם להסיר את הכתמים. 100% לקוחות מרוצים ותוצאות מושלמות!

 

ניקוי חול
ניקוי חול

למה לבחור בפרוג'ט ?

פרוג'ט עומדת בחזית הטכנולוגית ומחזיקה במכשור הטוב בעולם בלעדית בחברתנו , ברשותנו מכשירים בלחצים שונים של בין 350 ל1000 בר, בנוסף המכשירים שלנו עובדים גם על מים חמים וגם על מים קרים ועם ציוד משלים המאפשר פתרון אידאלי לכל לכלוך קשה.

בנוסף אנו מציעים לקוחתנו שירותים נוספים בתחום הניקיון כדי לתת מענה כולל לצרכי הלקוח ולהיות בית לפתרונות ניקוי מתקדמים, בין השירותים הנוספים שאנו מציעים : ניקוי חניונים , ניקוי חול , ניקוי בקרח יבש ועוד.

אנו דוגלים בשיטת עבודה אקולוגית וביצענו פרויקטים רבים ומוצלחים בתחום הניקוי בלחץ מים ואנו עובדים בשיתוף פעולה עם עיריות , רשתות , מוסדות ולקוחות פרטיים ברחבי הארץ.

העובדים שלנו מנוסים ומקצועיים ועוברים הכשרות בהתאם לצורך , אנו מבוטחים  בכל הביטוחים הרלוונטיים לביצוע העבודות והכי חשוב אצלינו יש 100% לקוחות מרוצים.

יתרונות ניקוי בהתזת חול:

לקוחות מרוצים
0 +

שירותים נוספים

ניקוי גרנוליט

גרנוליט הינו אחד מציפויים האהובים בישראל לריצוף של מדרכות , שבילים , חצרות וגנות בגלל היותו חיפוי מרשים המשתלב בכל מקום , אם זאת כדי לשמור על המראה הקלאסי ומרשים של הגרנוליט יש לבצע ניקוי מקצועי אחת לתקופה ובכך לשמר את הטקסטורה הנקייה והאלגנטית של המשטח.

ניקוי אבן משתלבת

כמעט בכל שביל ומדרכה בישראל תמצאו אבנים משתלבות, מה שהופך אותן לצורת הריצוף הפופולארית ביותר בשטחים חיצוניים, שילוב אבן משתלבת במדרכות ושבילים מביא איתו גם לכלוך רב ועמוק שיש קושי בהסרתו. נכון להיום שיטת הניקוי היעילה ביותר לאבן משתלבת היא ניקוי בלחץ מים גבוה מאוד תוך שימוש במים רותחים, חברת פרוג'ט מציעה שירות זה ברמת הניקוי הגבוה ביותר שקיימת בשוק ע"י שימוש במכונות הטובות בעולם.

ניקוי חזיתות

חזית הבניין היא אחד הדברים החשובים ביותר בכל בניין. החזית היא הפנים של הבניין וכאשר היא נראית מלוכלכת, שחורה או אפילו יש בה קילופי טיח או צבע היא משדרת תחושה לא נעימה וטובה וגורמת לבניין להיראות מוזנח ולא מזמין. באמצעות ניקוי חזיתות מבנים אפשר לנקות את המבנה במקצועיות ולהעניק לו מראה נקי ורענן. באמצעות ניקוי חזיתות בלחץ מים גבוה ניתן ליהנות מבניין נקי וחדיש שגורם לאווירה חיובית.

ניקוי אבן ירושלמית

חיפוי אבן ירושלמית פופולארי באזור ירושלים אבל לא רק , המון בעלי בתים ומבנים בוחרים לחפות את הקירות החיצוניים באבן ירושלמית מה שמקנה מראה אותנטי וייחודי לארץ ישראל , כמו כל חיפוי חיצוני גם האבן הירושלמית מתלכלכת במרוצת השנים ואי תחזוקה וניקיון הולם מקנה לה מראה מוזנח ולא אסטטי.

הסרת גרפיטי

מפגעי גרפיטי סביבתי בשטחיים פרטים וציבוריים הינם בעיה של רבים שאותה לא מצליחים למנוע , המזל הוא שחברת פרוג'ט מסוגלת לנקות ולהסיר את הגרפיטי מכל סוגי המשטחים והקירות לרבות אבן ירושלמית , שיש , אבן משתלבת , שליכט ועוד.

ניקוי חניונים

חברת פרוג׳ט מציעה לכם שירות ניקוי חניונים ברמה הגבוהה ביותר תוך שימוש במכשור המתקדם בעולם וע״י אנשי צוות מקצועיים ואדיבים! ‏בכל בניין משרדים, בניין מגורים ומרכז מסחרי נמצא חניון תת קרקעי או חניון חיצוני . מעצם היותם מתחמי חניה של רכבים רבים אשר עוברים ושבים בו מתמלא החניון בפיח, כתמי שמן וליכלוכים רבים נוספים אשר הורדתם היא עבודה למקצוענים בלבד.

גלריית עבודות

נגישות