ניקוי גרנוליט בלחץ מים גבוה

אנו בפרוג'ט מנקים גרנוליט בלחץ מים גבוה עם המכונה הטובה והמתקדמת ביותר בעולם ובשיטת ניקוי אקולוגית ללא חומרים בכלל!

077-8048-424

ניקוי גרנוליט זאת עבודה למקצוענים, אנחנו בפרוג'ט מתמחים בניקוי משטחי גרנוליט על ידי שימוש במכשירי ניקוי עוצמתיים ובשיטה אקולוגית אשר תחדש לך את הגרנוליט מבלי לפגוע במשטח. מוזמנים ליצור קשר ולקבל הצעת מחיר משתלמת 07780484242

 

מהו משטח גרנוליט ?

משטח גרנוליט הוא למעשה סוג של משטח חוץ עשוי בטון וחלוקי נחל, כדי ליצור משטח גרנוליט יש לעבוד בשלושה שלבים – יציקת משטח בטון בעובי 8 ס"מ שעובר תהליך התקשות של יום אחד , בשלב השני יוצקים תערובת חלוקי נחל עם מלט וחול, בשלב השלישי מברישים עם מברשת פלדה את המשטח ומסלקים את שאריות הבטון .

משטח הגרנוליט הוא מחוספס ומתאים במיוחד לחיפוי חיצוני של חצרות ושבילים בבתים ובמתחמים .

 

ניקוי גרנוליט בלחץ מים

החריצים הרבים שבמשטחי הגרנוליט הופכים את עבודת הניקיון שלו למאוד קשה עד בלתי אפשרית כמעט באמצעיים מסורתיים. נכון להיום הדרך הטובה ביותר לניקוי משטחי גרנוליט היא באמצעות ניקוי בלחץ מים גבוה מאוד בשילוב עם מים חמים ועם דיזות מתאימות. עם מכשירי לחץ מים עוצמתיים ניתן להגיע לניקוי ברמה של חידוש זאת היות וזרמי המים הסילוניים שמותזים בחום גבוה כלפי המשטח מסלקים את כל הלכלוכים הקשים ויכולים להסיר אף מסטיקים, כתמי בטון וכתמי שמן ממשטח הגרנוליט, השילוב של מים בזרם חזק  של 350-500 בר בטמפרטורה של 90-100 מעלות מייתר שימוש בחומרי ניקיון ומייצר מראה חדש.

ניקוי גרנוליט לבד 

אין עוררין על כך שניקוי גרנוליט בלחץ מים גבוה זאת השיטה המומלצת ביותר. עם זאת,  במידה ותרצו לטפל בניקוי הגרנוליט באופן עצמאי ועל ידי אמצעים זמינים תוכלו לנסות את שיטת הקרצוף הידני.  לצורך כך תצטרכו להצטייד במטאטא כביש בעל סיבים בינונים שאינם שורטים וסבון מותאם שאינו מכיל חומצה ברמה גבוהה.

לניקוי גרנוליט יסודי תצטרכו לקרצף את המשטח היטב עם מים וסבון ובסיום לשטוף היטב.

שיטה זאת נותנת פתרון למשטחים לא מלוכלכים במיוחד ואינה מוציאה כתמים עקשניים או דבוקים.

ניקוי גרנוליט בחומצת מלח

שימוש בחומצת מלח לניקוי משטחי גרנוליט אינו מומלץ בשל תכונותיה המאכלות והמזיקות של החומצה.  משטחי גרנוליט מורכבים ממינרלים שונים, וחומצה הדרוכלורית עלולה להגיב עם מינרלים אלו, מה שמוביל לחריטת פני השטח, שינוי צבע ונזק בלתי הפיך לגימור המלוטש. יתרה מכך, חומצה הדרוכלורית משחררת אדים רעילים המהווים סיכונים הן לבריאות האדם והן לסביבה. לחומצה יש גם פוטנציאל לשנות את הצבעים הטבעיים של חלוקי הנחל וליצור מראה לא אחיד. התוצאות של שימוש בחומצה יכולות להיות בלתי צפויות, שכן התגובות עשויות להשתנות בהתאם לגורמים כמו הרכב חלוקי הנחל, ריכוז החומצה ומשך החשיפה. כדי להבטיח את שימור המשיכה האסתטית של משטחי הגרנוליט מומלץ לנקות את הגרנוליט באופן אקולוגי על ידי לחץ מים חמים- שנקרא ניקוי בקיטור אשר מסיר ביעילות לכלוך קשה וכתמים מבלי לגרום נזק לגרנוליט או לשחרר אדים רעילים. בחירה בשיטות ניקוי בטוחות יותר מתיישרת עם אחריות סביבתית והרצון לשמור על הקסם המתמשך של משטחי גרנוליט .

איך שומרים על משטח הגרנוליט?

כדי לשמור על משטח הגרנוליט נקי ואסתטי לאורך זמן יש לבצע לו תחזוקת ניקיון שוטפת על בסיס שבועי של ניקוי בסיסי הכולל שטיפה בגרניק ביתי רצוי ללא חומרים אבל בעת הצורך ניתן להשתמש בחומרי ניקוי אקולוגים ועדיף שלא בחומצות שעלולות להספג בתוך האבן ולהזיק לה, אחת לתקופה ובעיקר אחרי תקופת הגשמים יש לבצע ניקוי גרנוליט בלחץ מים גבוה ע"י מומחים בתחום שישמרו את המראה הקלאסי והאסתטי של משטח הגרנוליט.

ניקוי בלחץ מים גבוה לגרנוליט- היתרונות:

משטח גרנוליט בנוי מתערובת של חלוקי נחל ובטון מה שיוצר מצב שהמשטח  סופג הרבה לכלוכים בחריצים ומאידך הוא עדין ועלול להתפרק במידה ויטופל באמצעים אגרסיביים מידי לכן ניקוי בלחץ מים גבוה מאוד הוא המתאים ביותר עבור משטחים אלה .

ניקוי בלחץ מים למשטחי גרנוליט מאפשר ניקוי אקולוגי ללא חומרים

שיטה זאת עובדת מהר והתוצאות מרשימות ביותר ונשארות לאורך זמן

הניקוי יסודי וניתן להסיר גם כתמים קשים ביותר מהמשטח כגון מסטיקים ושאריות בטון.

ניקוי גרנוליט בלחץ מים הוא חסכוני במים ובעלויות נוחות לעומת ריצוף מחדש

ניקוי גרנוליט מחיר 

המחיר לניקוי משטח גרנוליט  מתומחר באופן פרטני לכל פרויקט ופרויקט ונקבע על פי מספר פרמטרים כגון  מיקום העבודה , מיקום המשטח במתחם, גודל השטח ורמת הלכלוך במשטח ניתן להגיד בהערכה שהמחיר לניקוי גרנוליט נע בין 15-35 ₪ למטר לניקוי  .

איך בוחרים ספק לניקוי הגרנוליט?

כשבאים לבחור ספק לניקוי גרנוליט יש לבדוק מספר פרמטרים חשובים לפני הבחירה :

בדקו שהספק בעל ניסיון בעבודה עם גרנוליט ומכיר את החולשות והחוזקות של המשטח

יש לוודא שהקבלן מחזיק בציוד מתאים ואיכותי כדי להביא לתוצאות אידיאליות מומלץ שהמכשיר שאיתו הספק עובד יהיה בלחץ מים של בין 350-600 בר ורצוי שיהיה גם עם טמפרטורה מווסתת של 30-100 מעלות  כדי להסיר כתמים קשים ללא שימוש בחומצות וכימיקלים.

עשו סקר שוק – מי שזול מידי כנראה שיש לזה סיבה , כמובן שגם מחיר גבוה מידי לא תמיד מצדיק את עצמו לכן מומלץ לדבר עם 2-3 ספקים בתחום לבדוק מה בדיוק ההצעה ושיטת העבודה ולבחור את הספק עם הניסיון והמכשור הטוב ביותר שגם נותן מחיר הוגן .

 

למה לבחור בפרוג'ט לניקוי משטחי גרנוליט?

  • לפרוג'ט יש את המכשור המתקדם בעולם לניקוי בלחץ מים גבוה הכולל מגוון כלים הנדסיים וייחודים המשלבים זרם מים גבוה , טמפרטורה גבוה מווסתת, ספיקת מים הניתנת לויסות מה שמאפשר התאמה לכל משטח והגעה לתוצאות מקסימליות.
  • שיטה אקולוגית וידידותית לסביבה
  • עובדים מיומנים ובעלי הסמכות מתאימות
  • אנו בעלי ניסיון בפרויקטים רבים ומגוונים
  • 100% לקוחות מרוצים ותוצאות מדהימות

צרו קשר עוד היום וקבלו ייעוץ והצעה ללא התחייבות

ניקוי משטחי גרנוליט
ניקוי משטחי גרנוליט
ניקוי גרנוליט
ניקוי גרנוליט
ניקוי רצפת גרנוליט
ניקוי רצפת גרנוליט

למה לבחור בפרוג'ט לניקוי בלחץ מים?

פרוג'ט עומדת בחזית הטכנולוגית ומחזיקה במכשור הטוב בעולם בלעדית בחברתנו , ברשותנו מכשירים בלחצים שונים של בין 350 ל1000 בר, בנוסף המכשירים שלנו עובדים גם על מים חמים וגם על מים קרים ועם ציוד משלים המאפשר פתרון אידאלי לכל לכלוך קשה.

בנוסף אנו מציעים לקוחתנו שירותים נוספים בתחום הניקיון כדי לתת מענה כולל לצרכי הלקוח ולהיות בית לפתרונות ניקוי מתקדמים, בין השירותים הנוספים שאנו מציעים : ניקוי חניונים , ניקוי חול , ניקוי בקרח יבש ועוד.

אנו דוגלים בשיטת עבודה אקולוגית וביצענו פרויקטים רבים ומוצלחים בתחום הניקוי בלחץ מים ואנו עובדים בשיתוף פעולה עם עיריות , רשתות , מוסדות ולקוחות פרטיים ברחבי הארץ.

העובדים שלנו מנוסים ומקצועיים ועוברים הכשרות בהתאם לצורך , אנו מבוטחים  בכל הביטוחים הרלוונטיים לביצוע העבודות והכי חשוב אצלינו יש 100% לקוחות מרוצים.

יתרונות ניקוי בלחץ מים גבוה:

לקוחות מרוצים
0 +

שירותים נוספים

ניקוי גרנוליט

גרנוליט הינו אחד מציפויים האהובים בישראל לריצוף של מדרכות , שבילים , חצרות וגנות בגלל היותו חיפוי מרשים המשתלב בכל מקום , אם זאת כדי לשמור על המראה הקלאסי ומרשים של הגרנוליט יש לבצע ניקוי מקצועי אחת לתקופה ובכך לשמר את הטקסטורה הנקייה והאלגנטית של המשטח.

ניקוי אבן משתלבת

כמעט בכל שביל ומדרכה בישראל תמצאו אבנים משתלבות, מה שהופך אותן לצורת הריצוף הפופולארית ביותר בשטחים חיצוניים, שילוב אבן משתלבת במדרכות ושבילים מביא איתו גם לכלוך רב ועמוק שיש קושי בהסרתו. נכון להיום שיטת הניקוי היעילה ביותר לאבן משתלבת היא ניקוי בלחץ מים גבוה מאוד תוך שימוש במים רותחים, חברת פרוג'ט מציעה שירות זה ברמת הניקוי הגבוה ביותר שקיימת בשוק ע"י שימוש במכונות הטובות בעולם.

ניקוי חזיתות

חזית הבניין היא אחד הדברים החשובים ביותר בכל בניין. החזית היא הפנים של הבניין וכאשר היא נראית מלוכלכת, שחורה או אפילו יש בה קילופי טיח או צבע היא משדרת תחושה לא נעימה וטובה וגורמת לבניין להיראות מוזנח ולא מזמין. באמצעות ניקוי חזיתות מבנים אפשר לנקות את המבנה במקצועיות ולהעניק לו מראה נקי ורענן. באמצעות ניקוי חזיתות בלחץ מים גבוה ניתן ליהנות מבניין נקי וחדיש שגורם לאווירה חיובית.

ניקוי אבן ירושלמית

חיפוי אבן ירושלמית פופולארי באזור ירושלים אבל לא רק , המון בעלי בתים ומבנים בוחרים לחפות את הקירות החיצוניים באבן ירושלמית מה שמקנה מראה אותנטי וייחודי לארץ ישראל , כמו כל חיפוי חיצוני גם האבן הירושלמית מתלכלכת במרוצת השנים ואי תחזוקה וניקיון הולם מקנה לה מראה מוזנח ולא אסטטי.

הסרת גרפיטי

מפגעי גרפיטי סביבתי בשטחיים פרטים וציבוריים הינם בעיה של רבים שאותה לא מצליחים למנוע , המזל הוא שחברת פרוג'ט מסוגלת לנקות ולהסיר את הגרפיטי מכל סוגי המשטחים והקירות לרבות אבן ירושלמית , שיש , אבן משתלבת , שליכט ועוד.

ניקוי חניונים

חברת פרוג׳ט מציעה לכם שירות ניקוי חניונים ברמה הגבוהה ביותר תוך שימוש במכשור המתקדם בעולם וע״י אנשי צוות מקצועיים ואדיבים! ‏בכל בניין משרדים, בניין מגורים ומרכז מסחרי נמצא חניון תת קרקעי או חניון חיצוני . מעצם היותם מתחמי חניה של רכבים רבים אשר עוברים ושבים בו מתמלא החניון בפיח, כתמי שמן וליכלוכים רבים נוספים אשר הורדתם היא עבודה למקצוענים בלבד.

גלריית עבודות

נגישות