ניקוי גרפיטי בלחץ מים גבוה

אנו בפרוג'ט מנקים בלחץ מים גבוה עם המכונה הטובה והמתקדמת ביותר בעולם ובשיטת ניקוי אקולוגית ללא חומרים בכלל!

077-8048-424

ניקוי גרפיטי זאת עבודה למקצוענים בתחום בלבד, בפרוג'ט מצעים מגוון פתרונות להסרת גרפיטי בניהם ניקוי בלחץ מים להסרת גרפיטי וניקוי בהתזת חול. 

מוזמנים ליצור קשר ולקבל יעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות 0778048424

מפגעי גרפיטי הינם בעיה חמורה איתה מתמודדים בעלי נכסים, עיריות מרכזים מסחריים ועוד. 

הגרפיטי הפך לתופעה נפוצה מאוד אשר נמצאת כמעט בכל מקום, אם זה על קירות בניינים, בתחנות אוטובוס, בגשרים, בבתי ספר וכו'. 

לרוב ציורי הגרפיטי מכערים את הסביבה ויוצרים נזק סביבת, מכיוון שהגרפיטי נוצר עם ספריי צבע שאינו מתמוסס ישנו קושי גדול בהסרתו ולרוב יש צורך בהזמנת חברה מקצועית לפתרון הבעיה.

אנו בחברת פרוג'ט מתמחים בניקוי גרפיטי בטכנולוגיות שונות ובעלי ניסיון רב בעבודות ניקוי גרפיטי בשטחים גדולים ומורכבים, בן היתר עבדנו עם עיריות רבות, תאגידי תחבורה ומרכזים מסחריים. 

ניקוי גרפיטי בלחץ מים גבוה

הינו פתרון מהיר ויסודי לבעיית מפגעי גרפיטי בקירות וחזיתות , שיטת ניקוי זאת פועלת בשני אפיקים במקביל- זרם מים חזק ועוצמתי של 350- 650 בר בשילוב עם מים חמים עד 150 מעלות , שילוב של שני האלמנטים האלה יחד עם דיזות יעודיית להסרת גרפיטי מאפשר ניקוי יסודי של המפגע ומייתר את השימוש בכימיקלים .

יתרונות השיטה :

ניקוי מהיר ויסודי

שיטה אקולוגית וידידותית לסביבה

מרקם האבן / חיפוי נשמר ולא נעשה נזק

מסיר את כל כתובות הגרפיטי כולל הקשות והוותיקות ביותר ומכל סוגי המשטחים

חסרונות :

לא מתאים להסרת שכבות רבות באותו משטח

ניקוי גרפיטי ע"י חומרים ייעודיים

נכון להיום ניתן לרכוש חומרים ייעודיים להסרת גרפיטי בחנויות המתמחות בניקיון , כדי להסיר את הגרפיטי באמצעותם יש למרוח את החומר על כתובת הגרפיטי ולהמתין 10-15 דקות ולאחר מכן לשטוף את הגרפיטי עם מכשיר לחץ מים גבוה .

יתרונות השיטה :

מתאים לכתמי גרפיטי קלים הנעשים ע"י ספריי צבע וכדומה

פתרון יעיל לכותבות גרפיטי טריות

חסרונות השיטה:

לא מתאים לעבודה בכל  סוגי המשטחים

לא מתאים להסרת גרפיטי בעלי שכבות רבות של צבע

לא מתאים לעבודה בשטחים גדולים

הסרת גרפיטי בניקוי חול

שיטה נוספת שנמצאת היום בשימוש רחב בהסרת גרפיטי היא ניקוי חול, בשיטה זאת מתיזים ע״י מ.

כשיר ניקוי חול מקצועי רסיסי חול בלחץ אוויר חזק , הרסיסים של החול משייפים את המשטח ומסירים שכבות של צבע , שיטה זאת מומלצת במיוחד כאשר מדובר בכתובת גרפיטי בעלות שכבות רבות ובשטחים נרחבים במיוחד .

יתרונות השיטה :

ניקוי חול לגרפיטי מומלץ להסרה של שכבות רבות של צבע

מתאים לשטחים גדולים

הסרה מהירה של הגרפיטי

חסרונות השיטה:

רסיסי החול מתפזרים באוויר וגורמים לסיכון בריאותי

ניקוי החול עלול לקלף שכבה מהאבן עצמה ועלול ליצור שחיקה של מרקם האבן

 ניקוי גרפיטי בהתזת  חול רטוב – השיטה המשולבת 

בשנים האחרונות מתוך צורך לפתור בעיית מפגעי גרפיטי גדולים ובמקביל להימנע מנזק בריאותי בתהליך ההסרה פותחה שיטה חדשה המשלבת ניקוי בלחץ מים גבוה וניקוי חול ביחד, בדרך זאת משלבים מכשיר של לחץ מים גבוה עם מים חמים ומתיזים את המים דרך אקדח שמחובר במקביל ליונק חול , באופן זה מותזים מהאקדח מים בלחץ גבוה בשילוב עם רסיסי חול וכך יוצא שרסיסי החול מקלפים בעדינות את הצבע אך לא מתפזרים באוויר.

שיטה זאת מומלצת במיוחד מכיוון שהיא משלבת את שתי הטכניקות ומאפשרת ניקוי יסודי ויעיל .

יתרונות השיטה :

מתאים לכל סוג משטח

מתאים לכל סוג מפגע גרפיטי בעל שכבות רבות או בשטח גדול

עבודה מהירה

שיטת עבודה נקייה

חסרונות השיטה:

אין

למה לבחור בפרוג'ט להסרת גרפיטי?

חברת פרוג׳ט מתמחה בניקוי גרפיטי, יש לנו ניסיון רב בתחום ובבעלותנו מכשירים שנמצאים בקדמת הטכנולוגיה לניקוי גרפיטי באופן מושלם וללא פגיעה במרקם האבן. התמודדנו עם כל סוגי הגרפיטי מהפשוטים ועד המסובכים ביותר ולכולם נתנו פתרון של הסרה יסודית ללא עקבות . בגלל הניסיון הרב והציוד המתקדם נוכל להתאים את הפתרון המושלם עבורכם , אם זה ניקוי בלחץ מים , ניקוי חול או ניקוי משולב של לחץ מים וחול ביחד. 

בפרוג׳ט 100% לקוחות מרוצים ואנו מתחייבים לתוצאות

 

הסרת גרפיטי בלחץ מים גבוה
הסרת גרפיטי בלחץ מים גבוה

למה לבחור בפרוג'ט לניקוי בלחץ מים?

פרוג'ט עומדת בחזית הטכנולוגית ומחזיקה במכשור הטוב בעולם בלעדית בחברתנו , ברשותנו מכשירים בלחצים שונים של בין 350 ל1000 בר, בנוסף המכשירים שלנו עובדים גם על מים חמים וגם על מים קרים ועם ציוד משלים המאפשר פתרון אידאלי לכל לכלוך קשה.

בנוסף אנו מציעים לקוחתנו שירותים נוספים בתחום הניקיון כדי לתת מענה כולל לצרכי הלקוח ולהיות בית לפתרונות ניקוי מתקדמים, בין השירותים הנוספים שאנו מציעים : ניקוי חניונים , ניקוי חול , ניקוי בקרח יבש ועוד.

אנו דוגלים בשיטת עבודה אקולוגית וביצענו פרויקטים רבים ומוצלחים בתחום הניקוי בלחץ מים ואנו עובדים בשיתוף פעולה עם עיריות , רשתות , מוסדות ולקוחות פרטיים ברחבי הארץ.

העובדים שלנו מנוסים ומקצועיים ועוברים הכשרות בהתאם לצורך , אנו מבוטחים  בכל הביטוחים הרלוונטיים לביצוע העבודות והכי חשוב אצלינו יש 100% לקוחות מרוצים.

יתרונות ניקוי בלחץ מים גבוה:

לקוחות מרוצים
0 +

שירותים נוספים

ניקוי גרנוליט

גרנוליט הינו אחד מציפויים האהובים בישראל לריצוף של מדרכות , שבילים , חצרות וגנות בגלל היותו חיפוי מרשים המשתלב בכל מקום , אם זאת כדי לשמור על המראה הקלאסי ומרשים של הגרנוליט יש לבצע ניקוי מקצועי אחת לתקופה ובכך לשמר את הטקסטורה הנקייה והאלגנטית של המשטח.

ניקוי אבן משתלבת

כמעט בכל שביל ומדרכה בישראל תמצאו אבנים משתלבות, מה שהופך אותן לצורת הריצוף הפופולארית ביותר בשטחים חיצוניים, שילוב אבן משתלבת במדרכות ושבילים מביא איתו גם לכלוך רב ועמוק שיש קושי בהסרתו. נכון להיום שיטת הניקוי היעילה ביותר לאבן משתלבת היא ניקוי בלחץ מים גבוה מאוד תוך שימוש במים רותחים, חברת פרוג'ט מציעה שירות זה ברמת הניקוי הגבוה ביותר שקיימת בשוק ע"י שימוש במכונות הטובות בעולם.

ניקוי חזיתות

חזית הבניין היא אחד הדברים החשובים ביותר בכל בניין. החזית היא הפנים של הבניין וכאשר היא נראית מלוכלכת, שחורה או אפילו יש בה קילופי טיח או צבע היא משדרת תחושה לא נעימה וטובה וגורמת לבניין להיראות מוזנח ולא מזמין. באמצעות ניקוי חזיתות מבנים אפשר לנקות את המבנה במקצועיות ולהעניק לו מראה נקי ורענן. באמצעות ניקוי חזיתות בלחץ מים גבוה ניתן ליהנות מבניין נקי וחדיש שגורם לאווירה חיובית.

ניקוי אבן ירושלמית

חיפוי אבן ירושלמית פופולארי באזור ירושלים אבל לא רק , המון בעלי בתים ומבנים בוחרים לחפות את הקירות החיצוניים באבן ירושלמית מה שמקנה מראה אותנטי וייחודי לארץ ישראל , כמו כל חיפוי חיצוני גם האבן הירושלמית מתלכלכת במרוצת השנים ואי תחזוקה וניקיון הולם מקנה לה מראה מוזנח ולא אסטטי.

הסרת גרפיטי

מפגעי גרפיטי סביבתי בשטחיים פרטים וציבוריים הינם בעיה של רבים שאותה לא מצליחים למנוע , המזל הוא שחברת פרוג'ט מסוגלת לנקות ולהסיר את הגרפיטי מכל סוגי המשטחים והקירות לרבות אבן ירושלמית , שיש , אבן משתלבת , שליכט ועוד.

ניקוי חניונים

חברת פרוג׳ט מציעה לכם שירות ניקוי חניונים ברמה הגבוהה ביותר תוך שימוש במכשור המתקדם בעולם וע״י אנשי צוות מקצועיים ואדיבים! ‏בכל בניין משרדים, בניין מגורים ומרכז מסחרי נמצא חניון תת קרקעי או חניון חיצוני . מעצם היותם מתחמי חניה של רכבים רבים אשר עוברים ושבים בו מתמלא החניון בפיח, כתמי שמן וליכלוכים רבים נוספים אשר הורדתם היא עבודה למקצוענים בלבד.

גלריית עבודות

נגישות