ניקוי גגות רעפים תוצאה מושלמת עם התחייבות

אנו בפרוג'ט מנקים בלחץ מים גבוה עם המכונה הטובה והמתקדמת ביותר בעולם ובשיטת ניקוי אקולוגית ללא חומרים בכלל!

077-8048-424

ניקוי גגות רעפים זאת משימה לבעלי מקצוע מוסמכים לעבודה בגובה ובעלי ציוד מתאים ועוצמתי, אנו בפרוג'ט מציעים שירות ניקוי גגות ברמה הגבוהה ביותר. מבוצע על ידי עובדים מיומנים שעברו הכשרות מקצועיות ובאמצעות ציוד שנחשב למתקדם בעולם כל זה במחירים משתלמים במיוחד! 

מתחייבים לתוצאות – צרו קשר להצעת מחיר משתלמת 0778048424

איך מנקים גגות רעפים

כאמור גג רעפים צובר לכלוך רב באופן טבעי ויש צורך לנקותו מעת לעת, הדרך הטובה ביותר לנקות רעפים היא באמצעות לחץ מים גבוה.

מכיוון שזאת עבודה על גגות היא מצריכה מיומנות בעבודה בגובה וציוד ניקוי מתאים. את הגג ניתן לנקות באמצעות לחץ מים גבוה בשילוב עם מים חמים וכך מגיעים לכל חריץ ונקב ברעפים ומייתרים תוספת של חומרי ניקוי וחומצות למינהים.

ניקוי גגות בלחץ מים גבוה- היתרונות 

ניקוי בלחץ מים גבוה לגגות  נחשב לשיטה האידיאלית ביותר מכמה סיבות :

זהו ניקוי יסודי שמאפשר כניסה לחריצים והסרת כל הלכלוך הקשה ביעילות.

זוהי שיטה מהירה וחסכונית המקנה לרעפים מראה אסתטי וחדש.

במקום להחליף את הגג הבלוי והישן ניתן להסתפק בניקוי בלחץ מים איכותי שיקנה לרעפים מראה חדיש.

ניקוי אקולוגי ללא צורך בכימיקלים וידידותי לסביבה.

 

איך שומרים על הרעפים לאורך זמן?

רעפים הם בדרך כלל בעלי אורך חיים ארוך במיוחד ותוכלו לראות גם בתים בני מעל ל100 שנים עם גג רעפים שקיים מיום היוסדם.

כמו כל משטח חיצוני גם הוא צובר בלאי ולכלוך באופן טבעי ויש גורמים סביבתיים שעלולים אף להאיץ את הצטברות הלכלוך שמהם ניתן להימנע כגון : לשלשלת ציפורים , צואת עטלפים ונפלי פירות מעצים, במקרים כגון אלו נצטרך ניקוי תדיר ועמוק יותר כדי לשמור על הגג שלנו לאורך זמן .

במידה ונצליח להרחיק את שלושת הגורמים האלו מן הרעפים שלנו הרי שצבירת הלכלוך תהיה איטית יותר וכל מה שנצטרך לעשות זה לנקות את הרעפים בלחץ מים אחת לשלוש עד חמש שנים ,

ניקוי גגות רעפים- החשיבות שבבטיחות 

לפני כל דבר אחר החשיבות הגדולה ביותר בעת ניקוי גג רעפים היא בעבודה בטיחותית לפי נהלי הבטיחות המחמירים וביטוח מתאים לעובדים ולצד ג'. 

ניקוי גגות בלחץ מים זוהי עבודה מסוכנת ביותר הכוללת שילוב של גובה, שיפוע ורטיבות אשר עלולים לגרום לתאונה קטלנית.

יש להקפיד שהצוות שעולה על הגג עבר הכשרה לעבודה בגובה, בנוסף על  העובדים לנעול נעלי אנטי סליק, להיות רתומים ברתמה שמחוברת לדפנות הגג ולדעת לעמוד בזווית המתאימה בעת העבודה כדי למזער סכנת החלקה .

כמו כן על מזמין העבודה להקפיד שהקבלן המבצע יחזיק בביטוח מתאים אשר מכסה נזק לעובדים או לצד ג.

ניקוי גגות בבניינים 

ניקוי גג בניין הוא היבט חשוב בתחזוקת הנכס מכמה סיבות. להלן נקודות המפתח בפירוט:

מונע נזקים והידרדרות: עם הזמן, גגות צוברים לכלוך, פסולת, אצות, לשלשת ציפורים וחומרים אורגניים אחרים. הדבר עלול להוביל לצמיחת צמחים ולהצטברות לחות, שעלולה לפגוע בחומרי הקירוי. לדוגמה, אזוב ואצות יכולים ללכוד לחות על פני השטח, ולגרום לעובש בתקרות שפוגע בדיירים. ניקוי גגות שוטף עוזר למנוע נזקים אלו ולהאריך את תוחלת חיי הגג.

 ניקוי גגות קבוע מבטיח שהגג נראה מטופח ומשפר את המשיכה החזותית של הבניין.

שומר על שלמות מבנית: משקל הפסולת המצטברת, במיוחד לאחר גשם או שלג, עלול להפעיל לחץ מיותר על מבנה הגג. עם הזמן, משקל נוסף זה יכול להוביל לבעיות מבניות. על ידי ניקוי הגג, אתה מונע הצטברות של משקל עודף ומסייע בשמירה על שלמות המבנה.

מונע נזקי מים ודליפות: עלים, זרדים ופסולת אחרת עלולים לסתום את המרזבים והמפלים. כאשר המים אינם יכולים לזרום בחופשיות מהגג, הם עלולים להצטבר ולהוביל לנזקי מים. זה יכול לגרום לדליפות, שעלולות להיות יקרות לתיקון. ניקוי שוטף של הגג והמרזבים מבטיח שניתן להזרים מים ביעילות מהמבנה.

ניקוי גג רעפים מחיר 

ניקוי גג רעפים מתומחר לפי מספר פרמטרים ומשתנה בין פרויקט לפרויקט, כשספק ייתן לכם הצעה על עבודה מסוג זה סביר להניח שהוא יתחשב בגודל הגג, מצב הלכלוך וגובה הגג.

הערכת מחיר ממוצעת לעבודה כזאת היא בין 20-30 ₪ למטר כאשר ככל שהגג יהיה גדול יותר המחיר פר מטר יפחת וככל שהגג יהיה עם כתמים קשים יותר המחיר פר מטר יעלה. רצוי לקבל הצעת מחיר מסודרת לכל פרויקט באופן פרטני.

ניקוי גג רעפים חשיבות העבודה עם חברה מקצועית 

היתרונות של עבודה עם חברה מקצועית חשובים לאין שיעור, ראשית סביר שתוצאות הניקיון יהיו איכותיות יותר ככל ומדובר בחברה מקצועית בתחום אשר משתמשת בציוד מתאים וטכניקת עבודה מתאימה. 

דבר נוסף וחשוב לא פחות היא העובדה שניקוי גגות רעפים יוצר סביבת עבודה מאתגרת תחת תנאים מסוכנים של עמידה בגובה בשיפוע וכמות מים גדולה לכן יש חשיבות רבה לבחור ספק מקצועי אשר עובדיו עברו הכשרות מתאימות לעבודה בגובה ומחזיקים בכיסוי ביטוחי מתאים . 

איך לבחור ספק לניקוי גגות?

בשעה טובה החלטת לנקות את הרעפים אבל עכשיו צריך לבחור ספק, איך בוחרים נכון? אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר.

הדבר החשוב ביותר בעת בחירת ספק לעבודה מסוג זה הוא הניסיון וההתמחות של הספק בניקוי גגות, חשוב לראות תיק עבודות ולאהוב א התוצאות .

דבר נוסף ולא פחות חשוב הוא לבדוק באיזה טכנולוגיה הוא מנקה ומה הם האמצעים שלו, בניקוי מסוג זה ראוי שיהיה זה מכשיר לחץ מים גבוה מאוד עם מים חמים כך נמנע משימוש מחומרי ניקיון ששוחקים את הרעפים ומזיקים לסביבה.

ניקוי גגות רעפים זאת עבודה בגובה ואיתה היא מביאה סיכון בטחוני לעובד לכן יש לוודא שהספק ועובדיו מבוטחים בכל הביטוחים הרלוונטיים לרבות ביטוח עבודות בגובה.

 

למה לבחור בפרוג'ט לניקוי גג הרעפים?

פרוג'ט עומדת בחזית הטכנולוגית מבחינת מכשור וציוד מתקדם ביותר לביצוע עבודות ניקיון בלחץ מים גבוה.

יש לנו ניסיון רב של פרויקטים מגוונים בתחום בעלי דרגות שונות של לכלוך ותנאי שטח.

שיטת ניקוי אקולוגית וידידותית לסביבה ולמשטחים.

עובדינו עברו הכשרה לעבודה בגובה ומבוטחים בביטוחים המתאימים.

100% לקוחות מרוצים ותוצאות מדהימות

ניקוי גגות רעפים
ניקוי גגות רעפים
ניקוי רעפים
ניקוי רעפים

למה לבחור בפרוג'ט לניקוי בלחץ מים?

פרוג'ט עומדת בחזית הטכנולוגית ומחזיקה במכשור הטוב בעולם בלעדית בחברתנו , ברשותנו מכשירים בלחצים שונים של בין 350 ל1000 בר, בנוסף המכשירים שלנו עובדים גם על מים חמים וגם על מים קרים ועם ציוד משלים המאפשר פתרון אידאלי לכל לכלוך קשה.

בנוסף אנו מציעים לקוחתנו שירותים נוספים בתחום הניקיון כדי לתת מענה כולל לצרכי הלקוח ולהיות בית לפתרונות ניקוי מתקדמים, בין השירותים הנוספים שאנו מציעים : ניקוי חניונים , ניקוי חול , ניקוי בקרח יבש ועוד.

אנו דוגלים בשיטת עבודה אקולוגית וביצענו פרויקטים רבים ומוצלחים בתחום הניקוי בלחץ מים ואנו עובדים בשיתוף פעולה עם עיריות , רשתות , מוסדות ולקוחות פרטיים ברחבי הארץ.

העובדים שלנו מנוסים ומקצועיים ועוברים הכשרות בהתאם לצורך , אנו מבוטחים  בכל הביטוחים הרלוונטיים לביצוע העבודות והכי חשוב אצלינו יש 100% לקוחות מרוצים.

יתרונות ניקוי בלחץ מים גבוה:

לקוחות מרוצים
0 +

שירותים נוספים

ניקוי גרנוליט

גרנוליט הינו אחד מציפויים האהובים בישראל לריצוף של מדרכות , שבילים , חצרות וגנות בגלל היותו חיפוי מרשים המשתלב בכל מקום , אם זאת כדי לשמור על המראה הקלאסי ומרשים של הגרנוליט יש לבצע ניקוי מקצועי אחת לתקופה ובכך לשמר את הטקסטורה הנקייה והאלגנטית של המשטח.

ניקוי אבן משתלבת

כמעט בכל שביל ומדרכה בישראל תמצאו אבנים משתלבות, מה שהופך אותן לצורת הריצוף הפופולארית ביותר בשטחים חיצוניים, שילוב אבן משתלבת במדרכות ושבילים מביא איתו גם לכלוך רב ועמוק שיש קושי בהסרתו. נכון להיום שיטת הניקוי היעילה ביותר לאבן משתלבת היא ניקוי בלחץ מים גבוה מאוד תוך שימוש במים רותחים, חברת פרוג'ט מציעה שירות זה ברמת הניקוי הגבוה ביותר שקיימת בשוק ע"י שימוש במכונות הטובות בעולם.

ניקוי חזיתות

חזית הבניין היא אחד הדברים החשובים ביותר בכל בניין. החזית היא הפנים של הבניין וכאשר היא נראית מלוכלכת, שחורה או אפילו יש בה קילופי טיח או צבע היא משדרת תחושה לא נעימה וטובה וגורמת לבניין להיראות מוזנח ולא מזמין. באמצעות ניקוי חזיתות מבנים אפשר לנקות את המבנה במקצועיות ולהעניק לו מראה נקי ורענן. באמצעות ניקוי חזיתות בלחץ מים גבוה ניתן ליהנות מבניין נקי וחדיש שגורם לאווירה חיובית.

ניקוי אבן ירושלמית

חיפוי אבן ירושלמית פופולארי באזור ירושלים אבל לא רק , המון בעלי בתים ומבנים בוחרים לחפות את הקירות החיצוניים באבן ירושלמית מה שמקנה מראה אותנטי וייחודי לארץ ישראל , כמו כל חיפוי חיצוני גם האבן הירושלמית מתלכלכת במרוצת השנים ואי תחזוקה וניקיון הולם מקנה לה מראה מוזנח ולא אסטטי.

הסרת גרפיטי

מפגעי גרפיטי סביבתי בשטחיים פרטים וציבוריים הינם בעיה של רבים שאותה לא מצליחים למנוע , המזל הוא שחברת פרוג'ט מסוגלת לנקות ולהסיר את הגרפיטי מכל סוגי המשטחים והקירות לרבות אבן ירושלמית , שיש , אבן משתלבת , שליכט ועוד.

ניקוי חניונים

חברת פרוג׳ט מציעה לכם שירות ניקוי חניונים ברמה הגבוהה ביותר תוך שימוש במכשור המתקדם בעולם וע״י אנשי צוות מקצועיים ואדיבים! ‏בכל בניין משרדים, בניין מגורים ומרכז מסחרי נמצא חניון תת קרקעי או חניון חיצוני . מעצם היותם מתחמי חניה של רכבים רבים אשר עוברים ושבים בו מתמלא החניון בפיח, כתמי שמן וליכלוכים רבים נוספים אשר הורדתם היא עבודה למקצוענים בלבד.

גלריית עבודות

נגישות