ניקוי בקיטור

אנו בפרוג'ט מנקים בלחץ מים גבוה עם המכונה הטובה והמתקדמת ביותר בעולם ובשיטת ניקוי אקולוגית ללא חומרים בכלל!

077-8048-424

ניקוי בקיטור עושים חברה מקצועית, יש לכם כתמים קשים במשטחים וחזיתות? אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת פרוג'ט ולקבל ייעוץ והצעה ללא התחייבות 0778048424

 

ניקוי אבן משתלבת – אבן משתלבת היא אבן עדינה ורגישה במיוחד וכל שימוש בחומר ניקוי כימי עשוי לגרום לנזק בלתי הפיך. באמצעות השימוש בטכנולוגיית הניקוי הירוקה של הקיטור, אנחנו מסוגלים לנקות אבנים משתלבות בצורה מושלמת וכמובן להימנע מנזקים לאבן.

ניקוי אבן ירושלמית – אבן ירושלמית היא אבן נושמת, מה שאומר שהיא סופגת בקלות לא מעט לכלוך ופיח ושיטות ניקוי רגילות פשוט לא יועילו. גם במקרה הנוכחי, השילוב של הקיטור העוצמתי והטמפרטורות הגבוהות יביאו לתוצאות מושלמות והסרת כל הכתמים.

הורדת גרפיטי – ציירו לכם גרפיטי בחזית הבית? באמצעות ניקוי בלחץ מים גבוה והקיטור, אנחנו מסוגלים להסיר גרפיטי מכל המשטחים, בין אם מדובר בגרנוליט, פסיפס ועוד.

הסרת מסטיקים – מסטיקים עשויים מחומר בלתי מתכלה, מה שאומר שהם נדבקים למשטח ונשארים שם לעד. ניקוי בקיטור יסיר את המסטיקים בקלות וביעילות וישאיר את המשטח נקי לחלוטין.

ניקוי נזקי שריפה ופיח – מעבר ללכלוך הרב, שריפה גורמת גם לריח חריף שמסרב לרדת לאורך זמן. ניקוי בקיטור מאפשר לנו להעלים גם את הריחות החריפים בבית, בזכות השילוב בין הקיטור העוצמתי והטמפרטורה הגבוהה שאחראית על חיטוי המשטח.

ניקוי גגות רעפים – עם הזמן רעפי החרס שעל הגג צוברים לכלוך רב כמו ירוקת, פטריות ולשלשלת של יונים. ניקוי בקיטור היא הדרך היעילה והמקצועית ביותר לחידוש רעפי חרס בגג.

ניקוי כתמי שמן מרצפת בטון – שמן המכוניות שנשפך על רצפת הבטון פשוט חודר את השכבה העליונה שלו ויוצר כתמים שאותם ניתן להסיר רק באמצעות הקיטור העוצמתי.

ניקוי בתעשייה – ניקוי בקיטור נפוץ במיוחד במפעלי תעשייה, בהם יש צורך לנקות את הסילואים, דודי הקיטור, משטחי הרצפה, פסי הייצור ועוד.

מה היתרונות בניקוי בקיטור?

תוצאות מושלמות – בניגוד לשיטות ניקוי אחרות בשוק, ניקוי בקיטור מניב תוצאות מושלמות ולא משנה איזה משטח תרצו שננקה עבורכם, אתם הולכים לקבל משטח בוהק ונוצץ, נקי מכל הכתמים שהציקו לכם בעין במשך שנים.

חיטוי מלא – כפי שציינו, ניקוי בקיטור מתבצע בטמפרטורה גבוהה מאד של 100 מעלות, כך שאתם לא רק מחדשים את המשטח שאתם בוחרים לנקות, אלא גם מחטאים אותו באופן מלא מחיידקים ובקטריות, יתרון משמעותי במיוחד אם יש לכם ילדים קטנים או תינוקות בבית.

חסכוני במים – מכיוון שהעבודה מתבצעת באמצעות שטיפה בלחץ גבוה, אנחנו לא צריכים להשתמש בכמויות גדולות של מים. ביחס לשיטות ניקוי אחרות בשוק, אנחנו חוסכים כ- 80% בצריכת המים ואין ספק שמדובר בשיטה החסכונית ביותר כיום.

ידידותי לסביבה – לאור העובדה שניקוי בקיטור מתבצע בלחץ גבוה, אנחנו לא צריכים להשתמש בחומרי ניקוי כימיים שמזיקים לסביבה. למעשה מדובר בניקוי אקולוגי לחלוטין, כך שאתם יכולים להיות רגועים. בתוך כך, ניקיון באמצעות קיטור אינו גורם נזק למשטח שאותו אנו מנקים ולא פחות חשוב מזה, לא גורם לאלרגיה או לגירוי בעיניים למי שנמצא בסמוך למשטח העבודה.

מהיר ויעיל – בניגוד לשיטות ניקוי אחרות, ניקוי משטחים שונים באמצעות קיטור מניב תוצאות מיידיות ואתם תוכלו לראות את השינוי כבר במהלך העבודה. מדובר בשיטה כה יעילה שבאמצעותה ניתן להסיר שכבות לכלוך עבות במיוחד וזה לא משנה אם אתם מנקים רצפה או אבנים משתלבות, אתם לא תאמינו איזה שינוי זה יעשה.

איך מבצעים ניקוי מקצועי בקיטור?

ניקוי מקצועי באמצעות קיטור מתחיל בניתוח מעמיק של המשטח, על מנת לבדוק מה אופי הלכלוך, רמת הקושי שלו, הפריסה שלו וכמובן סוג המשטח שתבקשו שננקה עבורכם. רק לאחר מכן בעל המקצוע שלנו יתחיל לבצע את העבודה, כאשר במהלכה הוא ישתמש בדיזות מיוחדות הפולטות את הקיטור בלחץ אדיר שמסייע להתמודד עם הלכלוך הקשה. בתום העבודה, אנחנו נבצע סריקה של השטח אותו נקינו ונוודא שהוא נקי לחלוטין מכתמים או כל לכלוך אחר שהצטבר על המשטח.

איך בוחרים ספק לניקוי בקיטור?

לפני הכל חשוב שתדעו שניקוי בקיטור זה לא משחק ילדים, מדובר בעבודה שדורשת מיומנות וניסיון, כך שלא כל בעל מקצוע שמחזיק במכונת קיטור הוא בעל מקצוע שאתם יכולים לסמוך עליו. לכן, לפני שאתם ממהרים להזמין ספק לניקוי בקיטור, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את כל חוות הדעת וההמלצות עליו. בסופו של דבר, המטרה שלכם היא לוודא שספק השירות שלכם נוהג להגיע ללקוחות שלו בזמן, לבצע עבודה מקצועית ולגבות עבורה מחיר הוגן.

בנוסף, אנחנו ממליצים לכם לעשות סקר שוק ולוודא מה העלות המקובלת של השירות. ככל שתצברו יותר מידע מקצועי על העבודה והעלויות שלה, כך תגיעו מוכנים יותר לשיחת הטלפון הראשונה מול בעל המקצוע, שוודאי ישים לב שיש לו פה עסק עם לקוחות שמבינים עניין.

ניקוי בקיטור – למה עם Projet?

אם אתם מחפשים חברה מקצועית לניקוי בקיטור, הגעתם למקום הנכון. כשאתם מזמינים את השירות מ- Projet  אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את השירות הטוב ביותר ובמחיר הנוח ביותר. לצוותים המקצועיים שלנו יש ניסיון רב בתחום הניקיון בכלל, ובניקיון בקיטור בפרט. מכונת הניקוי שבאמצעותה אנו מבצעים את העבודה היא המכונה המתקדמת ביותר כיום בשוק, שנמצאת בשימוש בלעדי שלנו.

כשאנחנו אומרים ללקוחות שלנו שיש ניקיון ויש ניקיון עם Projet  אנחנו מתכוונים לזה ומתחייבים שאצלנו אתם תקבלו שירות אישי שלא ישאיר אצלכם מקום לספקות. אנחנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך ונשמח לייעץ לכם גם טרם ביצוע העבודה, כך שתוכלו להזמין אותנו בראש שקט אליכם הביתה. כחברה שחרטה על דגלה את דגל השירות האישי והמקצועי, המטרה שלנו היא שאתם תהיו שבעי רצון ותספרו לחברים שלכם על השירות הטוב שקיבלתם,

זקוקים לשירות של ניקוי בקיטור? כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר לטלפון 077-8048424 ואנחנו כבר בדרך אליכם עם המכונה.

100% לקוחות מרוצים ותוצאות מושלמות!

 

ניקוי בקיטור
ניקוי בקיטור
שטיפה בקיטור
שטיפה בקיטור
ניקוי בקיטור
ניקוי בלחץ מים גבוה

למה לבחור בפרוג'ט לניקוי בלחץ מים?

פרוג'ט עומדת בחזית הטכנולוגית ומחזיקה במכשור הטוב בעולם בלעדית בחברתנו , ברשותנו מכשירים בלחצים שונים של בין 350 ל1000 בר, בנוסף המכשירים שלנו עובדים גם על מים חמים וגם על מים קרים ועם ציוד משלים המאפשר פתרון אידאלי לכל לכלוך קשה.

בנוסף אנו מציעים לקוחתנו שירותים נוספים בתחום הניקיון כדי לתת מענה כולל לצרכי הלקוח ולהיות בית לפתרונות ניקוי מתקדמים, בין השירותים הנוספים שאנו מציעים : ניקוי חניונים , ניקוי חול , ניקוי בקרח יבש ועוד.

אנו דוגלים בשיטת עבודה אקולוגית וביצענו פרויקטים רבים ומוצלחים בתחום הניקוי בלחץ מים ואנו עובדים בשיתוף פעולה עם עיריות , רשתות , מוסדות ולקוחות פרטיים ברחבי הארץ.

העובדים שלנו מנוסים ומקצועיים ועוברים הכשרות בהתאם לצורך , אנו מבוטחים  בכל הביטוחים הרלוונטיים לביצוע העבודות והכי חשוב אצלינו יש 100% לקוחות מרוצים.

יתרונות ניקוי בלחץ מים גבוה:

לקוחות מרוצים
0 +

שירותים נוספים

ניקוי גרנוליט

גרנוליט הינו אחד מציפויים האהובים בישראל לריצוף של מדרכות , שבילים , חצרות וגנות בגלל היותו חיפוי מרשים המשתלב בכל מקום , אם זאת כדי לשמור על המראה הקלאסי ומרשים של הגרנוליט יש לבצע ניקוי מקצועי אחת לתקופה ובכך לשמר את הטקסטורה הנקייה והאלגנטית של המשטח.

ניקוי אבן משתלבת

כמעט בכל שביל ומדרכה בישראל תמצאו אבנים משתלבות, מה שהופך אותן לצורת הריצוף הפופולארית ביותר בשטחים חיצוניים, שילוב אבן משתלבת במדרכות ושבילים מביא איתו גם לכלוך רב ועמוק שיש קושי בהסרתו. נכון להיום שיטת הניקוי היעילה ביותר לאבן משתלבת היא ניקוי בלחץ מים גבוה מאוד תוך שימוש במים רותחים, חברת פרוג'ט מציעה שירות זה ברמת הניקוי הגבוה ביותר שקיימת בשוק ע"י שימוש במכונות הטובות בעולם.

ניקוי חזיתות

חזית הבניין היא אחד הדברים החשובים ביותר בכל בניין. החזית היא הפנים של הבניין וכאשר היא נראית מלוכלכת, שחורה או אפילו יש בה קילופי טיח או צבע היא משדרת תחושה לא נעימה וטובה וגורמת לבניין להיראות מוזנח ולא מזמין. באמצעות ניקוי חזיתות מבנים אפשר לנקות את המבנה במקצועיות ולהעניק לו מראה נקי ורענן. באמצעות ניקוי חזיתות בלחץ מים גבוה ניתן ליהנות מבניין נקי וחדיש שגורם לאווירה חיובית.

ניקוי אבן ירושלמית

חיפוי אבן ירושלמית פופולארי באזור ירושלים אבל לא רק , המון בעלי בתים ומבנים בוחרים לחפות את הקירות החיצוניים באבן ירושלמית מה שמקנה מראה אותנטי וייחודי לארץ ישראל , כמו כל חיפוי חיצוני גם האבן הירושלמית מתלכלכת במרוצת השנים ואי תחזוקה וניקיון הולם מקנה לה מראה מוזנח ולא אסטטי.

הסרת גרפיטי

מפגעי גרפיטי סביבתי בשטחיים פרטים וציבוריים הינם בעיה של רבים שאותה לא מצליחים למנוע , המזל הוא שחברת פרוג'ט מסוגלת לנקות ולהסיר את הגרפיטי מכל סוגי המשטחים והקירות לרבות אבן ירושלמית , שיש , אבן משתלבת , שליכט ועוד.

ניקוי חניונים

חברת פרוג׳ט מציעה לכם שירות ניקוי חניונים ברמה הגבוהה ביותר תוך שימוש במכשור המתקדם בעולם וע״י אנשי צוות מקצועיים ואדיבים! ‏בכל בניין משרדים, בניין מגורים ומרכז מסחרי נמצא חניון תת קרקעי או חניון חיצוני . מעצם היותם מתחמי חניה של רכבים רבים אשר עוברים ושבים בו מתמלא החניון בפיח, כתמי שמן וליכלוכים רבים נוספים אשר הורדתם היא עבודה למקצוענים בלבד.

גלריית עבודות

נגישות