ניקוי אבן ירושלמית בלחץ מים גבוה תוצאות מדהימות

אנו בפרוג'ט מנקים בלחץ מים גבוה עם המכונה הטובה והמתקדמת ביותר בעולם ובשיטת ניקוי אקולוגית ללא חומרים בכלל!

077-8048-424

ניקוי אבן ירושלמית עושים רק עם חברה מקצועית, בפרוג'ט מתמחים בניקוי אבן ירושלמית בטכנולוגיות מגוונות ובכל גובה ומגיעים לתוצאות של חידוש, מוזמנים ליצור קשר לקבלת הצעת מחיר משתלמת 0778048424

אבן ירושלמית ניקוי או חידוש?

למעשה ניקוי האבן שווה ערך לחידוש, זאת בגלל שהניקוי בלחץ מים או בחול כל כך עוצמתי שהוא מסיר את כל הכתמים והבלאי מהאבן באופן מושלם כך שמתקבלת תוצאה מדהימה המקנה לאבן מראה חדיש ואסטטי שיפתיע אותכם שזה לא חיפוי חדש אלא רק ניקוי  מקצועי בטכנולוגיות ייחודיות ואף ידידותי לסביבה.

ניקוי אבן ירושלמית בלחץ מים

אבן ירושלמית היא אבן גיר טבעית שעוברת סיתות בתהליך החציבה שמקנה לה מראה ייחודי ומחוספס, עצם היותה מחוספסת ובעלת טקסטורה לא אחידה גורם לאבן לתפוס לכלוך ואבק רב אשר קשה להסירו באמצעיים מסורתיים .

ניקוי אבן ירושלמית בלחץ מים גבוה הוא הפתרון האידיאלי והטוב ביותר מכיוון שזרם הסילון של המים נכנס לכל חריץ ונקב באבן ומאפשר ניקוי יסודי והורדת כל שכבות הלכלוך מהאבן, בדרך זאת ניתן אף להסיר כתובות גרפיטי מאבן ירושלמית מבלי לפגוע באבן עצמה .

ניקוי אבן ירושלמית מעובש

מכיוון שאבן ירושלמית היא אבן סופגת שנמצאת בחיפויי מבנים והיא חשופה לגשמים ורטיבות, נוטה האבן לפתח פטריות וכתמי עובש שמכערים את המבנה וגורמים לנזק סביבתי. 

ניקוי אבן ירושלמית מכתמי עובש מומלץ לעשות באמצעות ניקוי בלחץ מים גבוה על ידי חברה מקצועית, כדי למנוע הישנות המקרה מומלץ ביותר ליישם סילר לאחר הניקיון ובכך למנוע חדירת מים והיווצרות פטריות עתידיות. 

ניקוי אבן ירושלמית במבנים לשימור 

ניקוי אבן ירושלמית במבנים לשימור מצריך התייחסות עדינה וקפדנית לשימור ערכה ההיסטורי והאסתטי. מומחי שימור נוקטים בשיטות עדינות כמו תמיסות ניקוי לא יוניות ושטיפת מים בלחץ נמוך כדי למנוע פגיעה במשטח הנקבובי של האבן. חומרי ניקוי שוחקים או חומציים נמנעים לחלוטין כדי למנוע שחיקה. במומחיות ובדיוק, מאמצי הניקיון שואפים להסיר לכלוך, מזהמים וגידול ביולוגי שהצטבר תוך שמירה על שלמותה ואותנטיות האבן הירושלמית, תוך הבטחת אורך החיים שלה לדורות הבאים.

ניקוי חול לאבן ירושלמית

אפשרות נוספת של ניקוי אבן ירושלמית היא ניקוי בהתזת חול- ניקוי ע"י משאבת לחץ אוויר עוצמתית המחוברת ליונק חול ומתיזה רסיסי חול על המשטח בעוצמה גבוהה, ניקוי זה נחשב לעמוק וייסודי ביותר אך יש בו 2 חסרונות שכדאי לשים אליהם לב: דבר ראשון ניקוי החול מפזר רסיסי חול באוויר ועלול לגרום לנזק בריאותי, הדבר השני הוא שבגלל שרסיסי החול עובדים כמשייף על פני המשטח יכול לרדת שכבה מהאבן וזה עלול לפגוע במראה והמרקם של המשטח.

הפתרון : ניקוי משולב של מים וחול ע"י מכשיר לחץ מים מקצועי שעובד במקביל עם יונק חול ומתיז מים בעוצמה גבוהה יחד עם רסיסי חול המותזים בעדינות על גבי המשטח באופן זה אנו נהנים משתי העולמות גם לחץ מים גבוה וגם ניקוי חול .

 

מה היתרונות של ניקוי אבן ירושלמית בלחץ מים?

  • ניקוי מהיר וחסכוני במים
  • מייתר שימוש בכימיקלים ומזהמים
  • ידידות לסביבה ולאבן
  • שומר על מרקם האבן
  • מחיר משתלם

ניקוי אבן ירושלמית בגובה

בירושלים ובמקומות רבים בארץ ישנם מבנים גדולים וגבוהים המחופים באבן ירושלמית, גם במבנים אלו צריך לתחזק את האבן הירושלמית ולנקות מעת לעת את הלכלוך הרב המצטבר על פני האבן הירושלמית, למשימה לא פשוטה זאת מוכרחים לעבוד עם מומחים בתחום אשר יספקו פתרון כולל גם לניקוי מקצועי לאבן הירושלמית וגם לעבודה בגובה, עבודה בגובה יכולה להיות ע"י עובדי סנפלינג מקצועיים, מנופי סל , במות הרמה ועוד. כמובן שלעבודה זאת דרוש ספק שעובדיו עברו הסמכות לעבודה בגובה ומבוטחים בבטוחים המתאימים כמו העובדים של פרוג'ט .

איך ניתן לשמור על האבן הירושלמית לארוך זמן ?

בכדי להאריך את חיי האבן יש צורך בתחזוקה שוטפת וניקוי תקופתי למשטח, במקרה שהאבן הירושלמית מחפה רצפה יש לדאוג לניקוי יותר תדיר בגלל שעלולים להיות על האבן כתמי שמן ובלאי גדול יותר לכן יש לנקות את המשטח באופן שוטף ואחת לרבעון ניקוי יסודי ע"י מכשיר לחץ מים גבוה מאוד , במקרה של אבן ירושלמית המחפה קירות חיצוניים הניקוי פחות תדיר ויכול להיות אחת לכמה שנים אחרי שהצטבר אבק ולכלוך רב, כדי לשמור על האבן רצוי לעשות את תהליך הניקוי ע"י לחץ מים גבוה בשילוב עם מים חמים ולהימנע משימוש בחומרי ניקיון וחומצות.

ניקוי גרפיטי מאבן ירושלמית 

מפגעי גרפיטי נפוצים מאוד בחיפוי אבן ירושלמית וישנן מספר דרכים להסיר אותן, הדרך היעילה והמומלצת ביותר היא ניקוי בלחץ מים גבוה מומלץ עם מים חמים שמסייעים להסרה מהירה של הגרפיטי וכך גם ייתן להימנע משימוש בחומרים אשר עלולים להזיק לאבן . דרך נוספת ומהירה אפילו יותר היא ניקוי חול להסרת הכתמים, החיסרון בשיטה זו הוא הלכלוך הרב שנוצר מכמויות החול המותזות. 

ניקוי אבן ירושלמית מחיר

המחיר לניקוי אבן ירושלמית משתנה בין פרויקט לפרויקט ותלוי בהרבה גורמים כגון מיקום האבן בשטח , האם זה כולל עבודה בגובה , באיזה טכנולוגיה יבוצע הניקוי ( ניקוי חול/ ניקוי בלחץ מים / ניקוי משולב חול ומים) פרמטר נוסף שנלקח בעת חישוב ההצעה הוא גודל המשטח ורמת הלכלוך עליו, בהערכה גסה ניתן לומר שהמחיר לניקוי אבן ירושלמית נע בסיבות 30-50 ₪ למטר .

 

איך בוחרים ספק מתאים לניקוי האבן הירושלמית?

  • כשצריכים לבחור ספק לניקוי וחידוש האבן הירושלמית יש לבדוק מספר אלמנטים :
  • מכשור מתאים ומתקדם לביצוע אידאלי
  • ניסיון ותיק עבודות עם תמונות לפני ואחרי
  • ביטוחים מתאימים והסמכות לעבודות בגובה במקרה וצריך ניקוי בחזית בניין
  • מחיר הגון ושירות מקצועי
  • להימנע ככל האפשר מעבודה עם חומצות וכימקלים לניקוי האבן שעלולים לשנות את צבע האבן ולפגוע במרקם שלה

 

למה לבחור בנו ?

  • אנו עובדים עם המכשור הטוב בעולם לניקוי משטחים, טכנולוגיה ייחודית המשלבת עוצמת לחץ גבוה במיוחד בשילוב עם מים חמים ודיזות ייחודיות ובמקרה הצורך גם בשילוב התזת חול.
  • השיטה שלנו אקולוגית ואנו נמנעים משימוש בחומרים וכימיקלים
  • מומחים בניקוי אבן ירושלמית בגובה
  • בצענו פרויקטים רבים ומגוונים ואנו יודעים לתת פתרון לכל משטח
  • 100% לקוחות מרוצים ותוצאות מדהימות
ניקוי אבנים ירושלמיות
ניקוי אבנים ירושלמיות
ניקוי אבן ירושלמית
ניקוי אבן ירושלמית

למה לבחור בפרוג'ט לניקוי בלחץ מים?

פרוג'ט עומדת בחזית הטכנולוגית ומחזיקה במכשור הטוב בעולם בלעדית בחברתנו , ברשותנו מכשירים בלחצים שונים של בין 350 ל1000 בר, בנוסף המכשירים שלנו עובדים גם על מים חמים וגם על מים קרים ועם ציוד משלים המאפשר פתרון אידאלי לכל לכלוך קשה.

בנוסף אנו מציעים לקוחתנו שירותים נוספים בתחום הניקיון כדי לתת מענה כולל לצרכי הלקוח ולהיות בית לפתרונות ניקוי מתקדמים, בין השירותים הנוספים שאנו מציעים : ניקוי חניונים , ניקוי חול , ניקוי בקרח יבש ועוד.

אנו דוגלים בשיטת עבודה אקולוגית וביצענו פרויקטים רבים ומוצלחים בתחום הניקוי בלחץ מים ואנו עובדים בשיתוף פעולה עם עיריות , רשתות , מוסדות ולקוחות פרטיים ברחבי הארץ.

העובדים שלנו מנוסים ומקצועיים ועוברים הכשרות בהתאם לצורך , אנו מבוטחים  בכל הביטוחים הרלוונטיים לביצוע העבודות והכי חשוב אצלינו יש 100% לקוחות מרוצים.

יתרונות ניקוי בלחץ מים גבוה:

לקוחות מרוצים
0 +

שירותים נוספים

ניקוי גרנוליט

גרנוליט הינו אחד מציפויים האהובים בישראל לריצוף של מדרכות , שבילים , חצרות וגנות בגלל היותו חיפוי מרשים המשתלב בכל מקום , אם זאת כדי לשמור על המראה הקלאסי ומרשים של הגרנוליט יש לבצע ניקוי מקצועי אחת לתקופה ובכך לשמר את הטקסטורה הנקייה והאלגנטית של המשטח.

ניקוי אבן משתלבת

כמעט בכל שביל ומדרכה בישראל תמצאו אבנים משתלבות, מה שהופך אותן לצורת הריצוף הפופולארית ביותר בשטחים חיצוניים, שילוב אבן משתלבת במדרכות ושבילים מביא איתו גם לכלוך רב ועמוק שיש קושי בהסרתו. נכון להיום שיטת הניקוי היעילה ביותר לאבן משתלבת היא ניקוי בלחץ מים גבוה מאוד תוך שימוש במים רותחים, חברת פרוג'ט מציעה שירות זה ברמת הניקוי הגבוה ביותר שקיימת בשוק ע"י שימוש במכונות הטובות בעולם.

ניקוי חזיתות

חזית הבניין היא אחד הדברים החשובים ביותר בכל בניין. החזית היא הפנים של הבניין וכאשר היא נראית מלוכלכת, שחורה או אפילו יש בה קילופי טיח או צבע היא משדרת תחושה לא נעימה וטובה וגורמת לבניין להיראות מוזנח ולא מזמין. באמצעות ניקוי חזיתות מבנים אפשר לנקות את המבנה במקצועיות ולהעניק לו מראה נקי ורענן. באמצעות ניקוי חזיתות בלחץ מים גבוה ניתן ליהנות מבניין נקי וחדיש שגורם לאווירה חיובית.

ניקוי אבן ירושלמית

חיפוי אבן ירושלמית פופולארי באזור ירושלים אבל לא רק , המון בעלי בתים ומבנים בוחרים לחפות את הקירות החיצוניים באבן ירושלמית מה שמקנה מראה אותנטי וייחודי לארץ ישראל , כמו כל חיפוי חיצוני גם האבן הירושלמית מתלכלכת במרוצת השנים ואי תחזוקה וניקיון הולם מקנה לה מראה מוזנח ולא אסטטי.

הסרת גרפיטי

מפגעי גרפיטי סביבתי בשטחיים פרטים וציבוריים הינם בעיה של רבים שאותה לא מצליחים למנוע , המזל הוא שחברת פרוג'ט מסוגלת לנקות ולהסיר את הגרפיטי מכל סוגי המשטחים והקירות לרבות אבן ירושלמית , שיש , אבן משתלבת , שליכט ועוד.

ניקוי חניונים

חברת פרוג׳ט מציעה לכם שירות ניקוי חניונים ברמה הגבוהה ביותר תוך שימוש במכשור המתקדם בעולם וע״י אנשי צוות מקצועיים ואדיבים! ‏בכל בניין משרדים, בניין מגורים ומרכז מסחרי נמצא חניון תת קרקעי או חניון חיצוני . מעצם היותם מתחמי חניה של רכבים רבים אשר עוברים ושבים בו מתמלא החניון בפיח, כתמי שמן וליכלוכים רבים נוספים אשר הורדתם היא עבודה למקצוענים בלבד.

גלריית עבודות

נגישות